Gå til innhold

Legg opp bilder av deres 900 bil.

Ranger emnet


Qvarren

Anbefalte innlegg

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

300db: mye har du senka 940'en? Evt hvilken type senkesett.

Vel fremfjerene tok eg fra gamlebilen. de kommer fra ett senkesett som biltema solgte for 10 år siden(Tror ikkje de selger de ennå.) som er blitt "modifisert" .De fjerene var ganste stive.Husker de var ca 10-15 cm lavere enn orginal fjerene,men eg ble skuffet da eg satte de på,bilen var like høy.

 

Bak fjerene er campingvogn fjerer som er blitt modifisert.Det beste er jo å kjøpe ett ferdig sett.(Blir mykere enn det som eg har det men du slipper å bytte de når du skal godkjenne bilen).

 

Hvor mye den er senket er eg ikkje sikker på,men vil tippe rundt 10 cm eller mer.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil...sotet du vinduene selv eller fikk du noen "proffe" til å gjøre det? har planer om å sota alle på min bil å

Takk :) Har sotet de selv.Brukte den billige filmen til biltema.Må ta den ene ruten på nytt(Side ruten bak) Fjernet en mobilanntenne på den ruten,så det går ann å se inn der nå.Er litt kjedelig med bakruten for der var det noen striper i glasset,så der kom det jo litt luft.

 

Du kan jo prøve å gjøre det selv og se hvordan det går,er jo lett å rive det av igjen hvis resultatet blir dårlig.Bare husk å gjøre bra rent før du setter på filmen,og bruk mye såpevann når du legger den på.Ungå vind,er lett for att filmen krøller seg når du skal ha han på,og att det kommer støv på ruten.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et bittelite tips! dra til den lokale solfilm/bilpleie forhandleren, og spør om å få kjøpe solfilm av dem, anbefales på det sterkeste! bedre film å legge på, SLITESTERK, penere, ripefri ( bortsett fra rissing med nøkkel etc :) ) ja, you name it...

 

har hatt mye søppelfilm på rutene mine på bilene j har hatt, angrer ikke et sekund på at j kjøpte sunguard kvalitets-film å la på rutene i 940`n...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er å bruke en annen skrape til å få ut lufen med.Den som følger med er litt hard og er lett å få striper i filmen med. kjøp defor en av gummi artikkelnr 36032.Pleier å sprute på litt såpevann på filmen når eg skal få ut luften.Innbiller meg att det blir mindre striper i fimen av det.Det er noen som lager en pappmal av vinduet først,og skjerer filmen ca 1 cm større en malen. Har sikkert flere tips til deg men kommer ikkje på flere nå.

 

Måtte ta av filmen min siderutene foran.(måtte godkjenne bilen)Men eg venter til det bilr varmere før eg setter filmen på igjen.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikkje ut rutene.Tok bare av dørtrekkene.Tok av rutene på en 240 eg og en kamerat tok for 10 år siden. Vi tok alt med på badet.Der var det godt lys og bra tilgang til vann :) . Er lettere å få det bra når du tar rutene av.Men da må du huske å forsegle over gangen oppe med klarlakk/ blank neglelakk eller lignenede.Ellers vil filmen begynne å løsne etter en stund når den kommer i kontakt med vinduslisten.

 

Ved montering av film når ruten er på så skjerer du helt oppe i kanten.Det du må huske på ,er att når du river av den skjerte filmen må du vere litt forsigtig.Kan vere den henger litt i den andre filmen.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. N merket er mallplasert jeg vet det.. Hengerfestet skal bort snart.. var orange blinkere på denne.. ringte for og få pris på jt eksos til denne idag.. var ikke så ille pris det :) Men blir ikke og gjøre noe mere med denne bilen før til sommeren.. Har en 240 stående.. Ikke den som står forran på bilde, den er borte.. men en annen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår