Gå til innhold

Legg opp bilder av deres 900 bil.

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

• Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for gode tilbakemeldinger! :)

E-K r : Jo stemmer jeg har originale skjermer og kort panser...bilen er nå forøvrig senket (bildene som er lagt ut er fra i fjor) og det er løftet inn en T5 motor (litt stresset)og ei manuell M90h kasse....har noen bilder,skal få lagt ut etter hvert (må forminskes litt først). Nå går desverre det meste av tiden med til eksamenslesing så blir nok ikke ferdig før mai/juni....

men få ut flere 900 bilder da...er sikkert en haug med folk som ruger på bilder av bilene sine :rolleyes:

....felgene er forøvrig til salgs! (215/40/17 foran og 235/45/17 bak ET40...framdekk er nedslitte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner kraftig med at jeg skal ha 940, hvis ikke pappen kommer med trivelig forslag med 740'n(rustfri sådan!)

Men jeg er litt mer facinert av 960 optikken, enn lyktene på 940'n. og da må jeg jo bytte en del. men jeg har alltid trodd jeg måtte skifte ut hele halve karosse på bilen! men så jo at du hadde "940 montering" på panseret,og du orginale skjermer. så hva er det egentlig jeg må gjøre? og har du en ca. pris? hvis du regner med ny-pris på alle delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg_viking_s.JPG

Min 945 før den ble stjålet.

B230Fk motor @ 1.8 bar ( kun blåst en topppakning), bensintryks regulator. m90 kasse og sperreaksel (1041)

Prøver og finne en svart sedan med elruter og sperreaksel nå. sperreaksel er ikke så farlig bare det er turbo og m90. helst skinn seter. skrik hvis dere ser noen til salgs... savner 940, made for drifting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine biler her =)

noen som har 9-serie med mim juventus/extreme (16*8")? eg satser på 940 med fk-motor innen et år, og skal enten ha mim eller super dtm (17*8,5") på den, i tillegg til senking og hvite blink.. lurer på om noen har bilde av en original 9-serie med et av disse oppleggene? =) vil ikkje ha mim hvis de ikkje blir frekke sammen med lovlig senking

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs kjerre 945 =) Nå er ikke jeg noen volvo spesialist, men volvo stasjonsvogna fra rudskogen treffa 2004 med Volvo T6 på skiltet er vel en 960? Noen som har bilder av den eller? Gjerne andre fete 960'r oxo! F. eks. den lilla med kamelon lakk fra solo reklamen som også har vært i bilsport om jeg ikke tar feil? Den 960'n som var på Rudskogen gikk i hvert fall noe inni helvete! Men den hadde vel ikke original motor? Meget go han som kjørte å, kjipt at han ikke breisa like bra i breisladdkonkurransen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider