Gå til innhold

Legg opp bilder av deres 900 bil.

Ranger emnet


Qvarren

Anbefalte innlegg

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann 960: ser du har lagt doningen ut på autoDB.. tør jeg spørre om det har vært stor interesse? du aner ikke hvor lyst jeg har å løpe til banken å tigge meg til et lån! men som 1.års lærling er det nok ikke stor kjangs for å få 200lakser sånn med det første:( bilen din har alt jeg ønsker meg! (kunne byttta grandeur'sa med kloster da, men ikke akkurat noe å felle en tåre for!!)

D R Ø M M E B I L!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg_viking_s.JPG

Min 945 før den ble stjålet.

B230Fk motor @ 1.8 bar ( kun blåst en topppakning), bensintryks regulator. m90 kasse og sperreaksel (1041)

Prøver og finne en svart sedan med elruter og sperreaksel nå. sperreaksel er ikke så farlig bare det er turbo og m90. helst skinn seter. skrik hvis dere ser noen til salgs... savner 940, made for drifting :)

 

Heisann,det står en 97 940 classic med B230fk ,m90,ac.el vindu osv,17" jp,mn desverre ikke skinn,men den er bare gått i overkant av 100000km til salgs i ballangen ved Narvik vis det er av innteresse...

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=885087&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann 960: ser du har lagt doningen ut på autoDB.. tør jeg spørre om det har vært stor interesse? du aner ikke hvor lyst jeg har å løpe til banken å tigge meg til et lån! men som 1.års lærling er det nok ikke stor kjangs for å få 200lakser sånn med det første:( bilen din har alt jeg ønsker meg! (kunne byttta grandeur'sa med kloster da, men ikke akkurat noe å felle en tåre for!!)

D R Ø M M E B I L!!

 

Hehe samma her. hadde jeg hatt 200store hadde jeg vert på døra der alt. hellothere

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

 

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
innfellingen av turbotrykksmåleren var fin, men samtidig fjollete... liker bedre duggfrie sidevinduer :)

 

jeg for min del tok den plata som er over hanskerommet (fra delebilen) og plasserte den i hullet der luftekanalene i midten vanligvis er. Der står AFR måleren min ;)

 

mange pene biler her ;)

 

Har duggfrie ruter j, ikke noe problem det...! har "blendet" litt inne i luftekanalen der måleren sitter, så all luft som egentlig skal ut der måleren sitter, kommer på luftslusen som er innfelt i dørtrekket, dermed duggfrie ruter ;)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok bil, kul innredning, mindre forseggjort motorrom (sikkert under oppbygning, holder på å montere datasprut, så med meg ser det ut som et takras under panseret)...

 

men noe jeg irriterer meg over HVER gang jeg ser den bilen der - den ser så vanvittig usymmetrisk ut bak med de enderørene på éne siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår