Gå til innhold

Be-4-you kjøper supra motor

Ranger emnet

råtassen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Håkon A

nå har jo Reidar bevist at supra er noe dritt, så hvorfor ikke få tak i en skyline. :D

Og siden du beviste at RX-7 også skranter så er det vel bare Skylinen igjen ja :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Assman

Jeg driter lang kano i hvordan bil denne Ruud skal ha.. men av en eller annen mystisk grunn, skal jeg (som mange andre her) gjøre han til min personlige GUD.. og spørre om jeg kan klistre på Ruud Racing på Saxo'n, slik at jeg får vesentlig mer effekt.. jeg har jo da tross alt sett karen (jaja, slapp av.. dere kan ta på meg senere!!).. så er vel sikret et slikt klistremerke-tuning-prosjekt!!

Jeg vil gjerne se deg lage så mye show og gjøre så mye for bil-norge som Ruud Racing osv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se deg lage så mye show og gjøre så mye for bil-norge som Ruud Racing osv..

Ja jeg er så enig.......

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten alt Ruud "gjør for bil-norge"

greitt att jeg og, koser meg når han bruker bilen sin på banen, men det er ett stykke fra det til en sånn "alt han gjør og sier er gull" holdning som du viser Jonte.

no offence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig brembo..

Finnes kulere biler og folk en ruud... ikke det at jeg heller hater de men, vi har da sett cossie før??!! Blir litt spennede å se hvo det blir til sommeren, enig i det....

;)

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvis

enig brembo..

Finnes kulere biler og folk en ruud... ikke det at jeg heller hater de men, vi har da sett cossie før??!! Blir litt spennede å se hvo det blir til sommeren, enig i det....

;)

Er ikke mange som kjører like rått som ham på Gatebil og andre treff! Vi har jo sett "alle" biler før... Det er hvordan de brukes som teller!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be-4-you er ikke bare Ruud.....det er mange biler

Audier, volvo, rx-7, supra osv.....

Jeg har ikke sagt at Ruud har kjøpt motoren eller hans bil har gått lite på treff.......

Be-4-you er jo en klubb/butikk, ikke en bil.

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Ja jeg er så enig.......

greitt att jeg og, koser meg når han bruker bilen sin på banen, men det er ett stykke fra det til en sånn "alt han gjør og sier er gull" holdning som du viser Jonte.

no offence

Ruud er en kjekk kar han sikkert.......men hva har egentlig Ruud gjort for bil-norge??????Det skjønner ikke jeg helt.Å se en Cossie spinne rundt hele Våler og Rudskogen er sikkert artig det men har man sett det så har man sett det.Lukter litt for mye profitt etter at Be4you shoppen og Be4you klubben kom inn i bildet.Men det er min mening

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by råtassen

Be-4-you er ikke bare Ruud.....det er mange biler

Audier, volvo, rx-7, supra osv.....

Jeg har ikke sagt at Ruud har kjøpt motoren eller hans bil har gått lite på treff.......

Be-4-you er jo en klubb/butikk, ikke en bil.

Opprinnelig er jo Be-4-you 240'n/eieren dens vel...? Så ble det en side om bilen, etterhvert kom det flere biler+forum, i vinter kom klubben og nå nettop åpna butikken. Er ikke det riktig a'?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen foretrekker lav profil, andre foretrekker ingen profil i det hele tatt, og Ruud Racing foretrekker høy profil. Bla. pga. sponsorer og nyoppstartet butikk.

Det er ikke alle forunt å takle mye oppmerksomhet, ei heller er det alle forunt å kunne bruke så mye penger på bil som det Ruud Racing har gjort, og nok kommer til å gjøre.

Men oppi alt dette så må det innrømmes at det e r fordømt morsomt å se på når nevnte Ruud Racing kjører rundt Rudskogen og kikker mer gjennom siderutene enn frontruta..

Så alle har rett til å mene akkurat hva de vil om herr Ruud og

Be-4-you, og ikke alle trenger å like dem. Min mening er ihvertfall at bilene er meget heftige, så får andre ta seg av persondebatten. Jeg driiiter i hva for en fyr han er privat. Det angår ikke meg.

Så det så.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Helt enig, å ødelegge såpass mye fortjener stor respekt.

Siden jeg ikke kan snakke for deg eller andre;-

Hadde jeg blitt filmet hadde jeg ødelagt mer. Og det tror jeg gjelder mange andre her inne også. Jeg presiserer;- Tror.

At de valgte å legge ut filmer på internett det får de tåle kritikk for,m e n,.. at de valgte å gå i dialog med pressen og bilsportforbundet, det var vel i grunn bare snakk om skadebegrensning, og et forsøk på å få n o e godt ut av situasjonen. Gjort er gjort.

Men hva er det du kritiserer? At de liker PR? Irriterer de deg?

Jeg tar ikke side her, men er naturlighvis litt nyssj..

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Ja jeg er så enig.......

no offence

Var ikke sånn jeg mente det..

Men, sånne folk som Ruud, B4You, TS, , etc etc etc etc Er profiler når det gjelder bilsport i Norge.. Og dem lager show.. Så når folk faktisk bryr seg om det dem gjør så er det vel ikke så rart?

Jeg forguder ingen av dem, men synes det er tøft å se dem kjøre bilene sine sånn som dem gjør. Gir alt for å lage show osv.

Og når noen skal klage på dem så vil jeg gjerne se at de som klager kan gjøre noe bedre.. Å om dem kun vil klage, så gå å gjør det oppi trynet på personen selv?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider