Gå til innhold

Be-4-you kjøper supra motor

Ranger emnet

råtassen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Men, sånne folk som Ruud, B4You, TS, , etc etc etc etc Er profiler når det gjelder bilsport i Norge..

Bilsport? Jeg kan ikke i min villeste fantasi klare å kalle dette for bilsport, Streetracing er noe bilsport-Norge ikke vil forbindes med.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Turbotrille

Slutt å diskuter Ruud da vel.

Er det ingen som følger med på Be-4-you sidene? Jan-Øyvind har kjøpt seg BMW E30 som har vært tidligere DTM-bil, og skal ha cossiemotoren i denne.

Det var ifjor han vr hemmelighetsfull, ikke i år.

Ang. Be4You (Stian/volvo), vet jeg ingenting.

var den ment til meg?

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på be-4-you forumet. Ikke noe særlig hemligheter der i år. Ruud komme med bmw og stian kommer med volvoen sin. Den har vært i sverige og blitt "dulla" mye med. Ordentlig bur i hele bilen. MYE som er gjort med bilen. Se på bildene under. Selholmklistremerker over alt ;) :D Men som sagt mer står på be-4-you sitt forum og sider...

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si en ting: Crewet på be-4-you satser 100% friskere enn crewet på Bilforumet! Hva har gutta "våre" gitt bilnorge egentlig? Mye hemmeligheter og tull her også. Be-4-you har biler som virkelig flytter seg og lager show. Det feteste Bilforumet-crewet klarte å stille med var en dekaltrimmet rx7 som vartet opp med god gammeldags søndagskjøring...... Biler skal brukes!

Blir forresten spennende å følge utviklingen på Skyline-prosjektet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Jeg vil bare si en ting: Crewet på be-4-you satser 100% friskere enn crewet på Bilforumet! Hva har gutta "våre" gitt bilnorge egentlig? Mye hemmeligheter og tull her også. Be-4-you har biler som virkelig flytter seg og lager show. Det feteste Bilforumet-crewet klarte å stille med var en dekaltrimmet rx7 som vartet opp med god gammeldags søndagskjøring...... Biler skal brukes!

Norges største diskusjonsforum kansje? Banekjøring på Våler banen? Streetmeet på Ikea/Strømmen?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

hahah... hvilken planet er du ifra?

Når så du sist b4u bilene vise hva de en gang var?

Og som marius sier... norges største bilforum, streetmeet, banekjøring som forøvrig veldig få folk gadd å møte opp på.

Hva er det b4u har gjort som er så positivt da?

Dekaltrimmet rx7 ja.... men den første i norge av den sitt kaliber.

Hva med å tenke litt mer positivt.

Og til sist... hvorfor skal dette være en konkkuranse? de kjører sitt løp og vi kjører vårt.

"Spørsmålet er ikke hva forumet kan gjøre for deg, men hva DU kan gjøre for forumet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager ikke på forumet, men alle de kommentarene om Ruud & co.

På Gatebil, som er norges største treff, har jeg de siste årene lagt merke til mye snacks. Det som for min del huskes best er Cossiene til Ruud og Stians sølvgrå Volvo.... De bruker bilene for å lage show og det er det som blir husket og verdsatt for oss som "bare" ser på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

var den ment til meg?

mvh

Nei heller til alle som har klaget på at hn alltid skal være så hemmelighetsfull.

Men ifjor er jeg enig, det var bare tull å være så hemmelighetsfull da.

Verken Be-4-you eller Bilforumet kan jeg huske å ha gjort noe for BILSPORTEN i Norge, men BILINTERRESSEN og BILMILJØET blandt vanlige dødelige har de bidratt med en del ting.

Dessuten, det er tydeligvis nok av folk som har glemt Pedern med supraen fra treffene i år, syns også Leif med S1 og Frode Jørgensen med S2 har vært flinke til å lage liv på banene i år.

Alt dreier seg ikke om Be-4-you må dere huske på, de var flink til å promotere seg og vise frem kul kjøring og kule biler i 2002-sesongen men har vært dårlig i år, men de kommer nok sterkt tilbake neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbotrille

Verken Be-4-you eller Bilforumet kan jeg huske å ha gjort noe for BILSPORTEN i Norge, men BILINTERRESSEN og BILMILJØET blandt vanlige dødelige har de bidratt med en del ting.

Dessuten, det er tydeligvis nok av folk som har glemt Pedern med supraen fra treffene i år, syns også Leif med S1 og Frode Jørgensen med S2 har vært flinke til å lage liv på banene i år.

Alt dreier seg ikke om Be-4-you må dere huske på, de var flink til å promotere seg og vise frem kul kjøring og kule biler i 2002-sesongen men har vært dårlig i år, men de kommer nok sterkt tilbake neste år.

Dette skriver jeg under på.... Det er noen få som snakker høyt om ruud+noen andre , men glemmer i farta Stian med den sorte supraen og s1 leif og Frode Jørgensen osv osv.... De gutta har vært trofaste og stilt opp med noe morsomt hver gang. For ikke snakke om at de som meg og endel andre har vært på gatebli treff i snart 10år.... det sier jo litt... man kan ikke bare se tilbake 2år, var gatebil treff på rudskogen lenge før ruud kom på banen, eneste forskjellen er internet.... Forstå seg på den de som kan.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skuffa over dere jeg.. Ikke snakk om alle andre og det de IKKE presterer, se på hva de har klart da? Se så senere hva du selv har klart! Om dere har klart å lage noe lignende, bruk erfaringer og hjelp hverandre til å nå nye høyder da vel.. Nok av misunnelige drittsekker om ikke alle skal kritisere primus motor i miljøet heller da.

STÅ PÅ BE-4-YOU

Det som sies på forumet der er det kvalitet over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må ikke blande be-4-you og bilforumet.det er helt forskjellige ting.be4you er jo en klubb oxo men har ikke arrangert noen ting i år.bilforumet har jo arrangert streetmeet,banekjøring,gitt oss innsikt i utlandsturer+++

her er du velkommen om du har bilintr.men på be4you er det ikke så mye å prate om hvis du har under 500hk.

jeg kjenner både jan øyvind og stian og det er ikke for å disse dem men jeg mener helt klart at bilforumet er norges dessidert beste forum for bilintr.

og ang ruudracing så er det mange som glemmer at han har 3 barn,kjerring,vanlig jobb og driver butikk OG bygger bil i tillegg.

hadde det vært meg som folk klaget på da hadde jeg blitt såret med tanke på at det er ikke mange av oss dødelige som har overskudd til halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brekyr

Trenger ikke 500 hk for å kunne snakke der! alle er hyggelige! Forskjellen der er at det ikke er så mye råne kødd, men bil det er snakk om.

hmm...er ikke enig i det hele tatt.det er veldig mye teknisk prat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brekyr

Forresten må jeg si at S1 leif lager mye styr med den bilen da han er på banen, men bilen der er for sjelden og dyr til å vise sitt virkelige potensiale. Har den egentlig noe å gjøre på en asfaltbane? rallybil detta jo..

Er det ikke opp til eieren av bilen hva han vil gjøre med den da?

Personlig syns jeg det er sinnsykt heftig å se en slik bil kjørende rundt, istedenfor bare på gamle tv innslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider