Gå til innhold

Bra reklame for Mercedes?

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den mest feilfrie bilen solgt i europa er yaris .. (egentlif Lexus IS men det er for få av den til å regnes med)

men yaris er laget i frankrike ..

betyr det at alle biler fra frankrike er feilfrie?

og den meste feilfrie bruktbilen i klassen 3-7 år gammel er Porsche 911.... Noen tyskere kan det, andre har glemt det....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle er vel enige i at japanske biler generelt er mer driftsikre enn tyske? Da tenker jeg såklart på biler som har sin opprinnelse i Japan/Tyskland. Dette sklir saftig offtopic men...

Ihvertfall mine... Og japsene virker enklere å skru på og, når det først går galt. På Opelen måtte jeg løfte frem motoren for å få av girkassa når jeg skulle skifte clutch.... Ikke videre enkel jobb.....

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle er vel enige i at japanske biler generelt er mer driftsikre enn tyske? Da tenker jeg såklart på biler som har sin opprinnelse i Japan/Tyskland. Dette sklir saftig offtopic men...

Øhh nei? Har hatt mye tull men min honda, desverre!:( Og mammas M-klasse har vært feil fri.. Men litt tull med pappas Ævdi da! grinchy

- 2003 Honda S2000 (min juhu!)

- 2002 Audi S8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er det at japanerne som arbeider på fabrikker og i merket forøvrig legger æren sin i det lol

og fpr Toyota sin del så er vist de de eneste som har det slik at her eneste person på samlebånnet kan stoppe hele prosesen når som helst ..

Nød stoppen demmes SKAL brukes når de oppdager en feil ...

er vist ingen andre som har det slik

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh nei? Har hatt mye tull men min honda, desverre!:( Og mammas M-klasse har vært feil fri.. Men litt tull med pappas Ævdi da! grinchy

Sikkert uflaks du.... Men du har S2000 i følge signaturen.... har ikke noe med bruken å gjøre vel? *oi detta var gøy... gi meeer gass* :rolleyes:

og fpr Toyota sin del så er vist de de eneste som har det slik at her eneste person på samlebånnet kan stoppe hele prosesen når som helst ..

Nød stoppen demmes SKAL brukes når de oppdager en feil ...

er vist ingen andre som har det slik

Det merkes. Jeg har masse feilskjema og servicekvitteringer på den gamle corolla'n min fra laaangt tilbake, og det har aldri vært noe feil med den annet en bremseklosser, og oljeskift etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider