Plixzard Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen som vet om noen steder jeg kan få kjøpt meg smokey and the bandit soundtrack CD? Eller noen som eier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 prøv og søk på smokey and the bandit på et fildelingsprogram :) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg tror det skal godt gjøres, ettersom filmen er såpass gammel. Men hvis det kan være til hjelp så er det Jerry Reed som synger i filmen. (Han som kjører traileren / Cledus "Snowman" Snow) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 vet hvem som synger. Har funnet CD og kassett av den. Kassetten er billig, men må betale 50dollar før frakt for cd=/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ikke no problem å finne. Men husk at det egentlig ikke er lov å hinte om warez etc. her da... Plixzard: hvor da? Link! Nå! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg