Gå til innhold

JP MK Felger

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eeeeh....De koster 13.000 nye for og rette. Jeg kan få 8k for de for det er HEILT nye dekk på de og så er det ingen skader på dem. Men JP blei litt mindre intressant når de bare var i 17", jeg er på jakt etter 18"..

Får kleise til med noen Compomotive MO 8x18" tror jeg...

Pakkeprisen er 7995,- med dekk!! For løse felger er fullpris 1298,-

Høres ikke ut som du har råd til hverken JP eller Compomotive uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen tvil i det hele tatt at de koster 7995 m dekk på Eiker, så kan jeg i hvertfall skaffe så mange sett dere vil til den prisen nye i fra Eiker, mulig jeg er litt fjærn som selger disse til dere med såååå mye tap men, men :rolleyes:

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkeprisen er 7995,- med dekk!! For løse felger er fullpris 1298,-

Høres ikke ut som du har råd til hverken JP eller Compomotive uansett

Frekk i kjeften og? angry

Vet at når mine var nye så ble det betalt 13k for dem med GoodYear Eagle F1 dekk!!!! Jeg vet at det koster 1295,- pr stk.

Jeg er bare på jakt etter felger. Skal ikke kjøpe enda. Nå er det motor som står i fokus. Får ikke gang på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1300.- pr felg = 5200

goodyear eagl = 4400

sum = 9600

Kom faktisk akkurat i dag ny brosjyre i posten i fra Eiker å de koster faktisk nå ennå litt mindere m/F1 dekk!!

Nå koster de 7600 + moms.

5600 + moms med jalladekk.

Så hvis noen har fått gitt 13 K for disse en gang i tiden så er det bare å kondolere :)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom faktisk akkurat i dag ny brosjyre i posten i fra Eiker å de koster faktisk nå ennå litt mindere m/F1 dekk!!

Nå koster de 7600 + moms.

5600 + moms med jalladekk.

Så hvis noen har fått gitt 13 K for disse en gang i tiden så er det bare å kondolere :)

Koster det 5600 for 4 felger og 4 jalladekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det 5600 for 4 felger og 4 jalladekk?

5600 + moms.. angry

7600 + moms = 9500, dvs 100 kr mindre enn tidligere regnet ut for e1+f1..

5600 + moms = 7000 for e1+jalladekk

eg som håpte på eiker for 5600 før eg leste over posten en gang til :/

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips på hvilke dekk jeg kan bruke bak på bila mi??? MÅ tåle å lage litt blårøyk....! Har 225/45 -17 Eurora Høyhastighetsdekk men de tok jeg kverken på nesten med en gang...! Bør ikke være så dyre dekk...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider