Gå til innhold

JP MK Felger

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synest også eiker felgene er fine.

Dvs. ikke monter de med eiker merket, men kjøp volvo-merke til "senterringen".

Kjøp også lange muttrer!

Mine har ikke skjedd noe med enda, men jeg har 225/45, i motsettning til lavere profiler som 215/40, som jeg vet noen har kjørt på.

Jeg vurderer å bytte til 235/40-17 neste gang, da jeg så en 940 stv med eiker og 235/40.

Dekkene gikk faktisk kant-i-kant med felgene! mao. skal det gå med opp til 235, ikke 225 som jeg trodde var maks.

kan få kjøpt noen billige michellen pilot primacy dekk av meg.. 235-35-17 om jeg husker riktig.. akkurat passe med gummi. bra dekk og en fin pris på 1200.- pr dekk =)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg synest også eiker felgene er fine.

Dvs. ikke monter de med eiker merket, men kjøp volvo-merke til "senterringen".

Kjøp også lange muttrer!

Mine har ikke skjedd noe med enda, men jeg har 225/45, i motsettning til lavere profiler som 215/40, som jeg vet noen har kjørt på.

Jeg vurderer å bytte til 235/40-17 neste gang, da jeg så en 940 stv med eiker og 235/40.

Dekkene gikk faktisk kant-i-kant med felgene! mao. skal det gå med opp til 235, ikke 225 som jeg trodde var maks.

Hvor får du tak i volvo senterkopp til eikerfelgene da? Har og hørt at det går med 235 på de felgene. At de er av dårilg kvalitet kan jeg ikke forstå..har ikke skjedd noe med mine enda..Og de veiene her er ikke til og skryte av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiker felgene er uten tvil av dårlig kvalitet,har selv ødelagt noen for noen år tilbake..vet ikke hvor bange bulkede eikerfelger jeg har sett men det er mange! Dårlig gods er det også,lite sveisbart..

Men det skal vel ikke være noe problem,det virker som om de fleste kjøper nok profil til å unngå skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk og DØ! angry :fingers:

Har aldri sagt eiker-felgene er stygge...Er bare litt kjedeli at alle har det...Koffor ikkje prøve nåke ant liksom.. Greit nok at det kanskje er billi helt nytt med nåken skikkeli jalla-dekk, men.... F.eks JP MK18 som det først var snakk om her er råe for så få har de for de er så dyr...Hadde liksom ikkje vert like kult med det viss det hadde blitt lagt billi kopi av de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt eiker-felgene er stygge...Er bare litt kjedeli at alle har det...Koffor ikkje prøve nåke ant liksom.. Greit nok at det kanskje er billi helt nytt med nåken skikkeli jalla-dekk, men.... F.eks JP MK18 som det først var snakk om her er råe for så få har de for de er så dyr...Hadde liksom ikkje vert like kult med det viss det hadde blitt lagt billi kopi av de og...

Ja ok..sorry...Men det finnes ikke 18" Jp MK felger...Da ble det liksom ikke så interresangt lenger..Men DE er gromme de!!

Liker eiker felgene jeg..prøver og skaffe med volvo navkopp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider