Gå til innhold

Din alder?

Ranger emnet

MeSs

Gammel er du?  

546 stemmer

1. 1. Gammel er du?

• 5-10
      1
    • 10-12
      1
    • 12-16
      9
    • 16-18
      90
    • 18-30
      423
    • 30-40
      22
    • 40-50
      3
    • 50-60
      0
    • 60-70
      0
    • 70-?
      2

Anbefalte innlegg

16 her.. Blir 17 den 11 juli.. Har nesten akkurat registrert meg. Må jo lære litt mer om bil nå som jeg blir bil eier snart ;)

Litt o/t.. ville kansje ikke lært det her men :P alle har jo forskjellige meninger/synspunkter her, diskusjonsforum vettu ;) men du kan jo seff lære litt :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil vel ikke akkurat si at du må ha bil og førerkort for å ha "rett" til å uttale deg.

Men det hjelper mye hvis du har skaffet deg tilrekkelig kunnskap om div temaer til å vite hva du snakker om.

Påstander type: den og den bilen yter 100 hk mer med den og den chippen vil gjøre deg til latter uansett alder.

(Jada jeg har sett eksempler på folk (voksne folk til og med) som mener at du kan få 100+hk med en chip.)

Jeg vil i allefall anbefale alle bildårer fra 10 til 70år og å innlemme Corky Bells bok "Maximum Boost" i sitt personlige biblotek.

Din lokale bokhandler bør være behjelpelig med å skaffe den tilveie, og den er værdt alle 400,- du må betale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jada jeg har sett eksempler på folk (voksne folk til og med) som mener at du kan få 100+hk med en chip.)

Hehe, apropos eldre uvitende sjåfører, her hvor jeg bor er det en kar på 40-50 år som kjører en svart Supra (nye typen), alt som er gjort med den er vel felger. Det er twin turbo modellen. Men han fyren har NULL peil hehe. To kamerater snakket med han for to uker sia, da hadde han nettop tatt ut bilen for han kjører den bare på sommern seff :P Så kom de bort til han da, for å slå av en prat. Så spurte de om han hadde trimma motoren noe. Da sa han: Hæ? Det er ingen som trimmer disse bilene, man bare "chipser" dem opp til 1200 hk sa han da. Han var visst helt alvorlig og kameratene mine begynte å lure. Supra-eieren kikka bort på sierran til en kamerat (en vingebil) så sa han fet porsche du har der! Helt utrolig kar... Dette er ikke kødd hehe... Noen har bare for mye penger og for lite vett sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Føler meg faen som en pensjonist allerede ved 26år, skummelt det her.

Skjønner hva du mener.... Er faktisk blitt 24 nå, og opplever ofte at jeg snakker med folk, og de utbryter: Er du såååå gammel? :( Føler meg egentlig ikke noe gammel bortsett fra da..

Espen3k: Er du sikker på gamlingen ikke kødda med dem? Lå bak gubben i fjor høst, så ut som han kunne kjøre...Godt mulig han bare er en av de som holder maska uansett hva han sier...?

Når vi først er inne på gubber og biler.. Kom i snakk med en gråhåra kar utenfor skolen her for en tid tilbake. Han virka egentlig ganske harmløs... Fikk lit "revisor-feelingen" av ham egentlig, helt til jeg fant ut at den røde strøkne Integralen på parkeringen var hans... Han skulle vist levere den i bergen til en spesialist, for å finne noen hester til..... Litt overraska da ja :D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider