Co|a Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 noen her på forumet som har godkjent en 320 til en 325turbo? (E30) hva må byttes/gjøres for å få det godkjent? trenger jeg noe papirer for å få dette godkjent? har en 320 med skivebremser bak fra 325.. er ikke sikker på fjærbeina fremme men de har samme tykkelse som en kompis av meg som har en 325. takker for svar! Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Har du komplett understell til 325 så er det godkjent opp til 220hk :) All ombyging må godkjennes forøvrig, og ihvertfall konvertering. Er bilen import? Er den tatt inn etter 96 må du betale hk avgift for økt effekt. Hvis ikke er det et godt tips å være på god tone med det lokale biltilsynet, få en kontakt person der som kan påpeke hva du må gjøre. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hvor mye koster det meg å få 200/300 gamp i bilen da med tanke på HK avgift? og er det lett og få det godkjent med turbo? Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 spørs litt. er bilen ny i norge, eller importert før 96, slipper du unna alle avgifter er den importert, må du betale grovt pr hest du får. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg