Gå til innhold

street meet Lørdag 2. april i kristiansand

Ranger emnet

mantapanta

Anbefalte innlegg

Genialt treff,sinnsykt med biler og mye underholdning til ca 22 da purken kom.

Eneste som trekker ned som VANLIG er de fordømt folka som skal drikke å knuse flasker overalt,hva faen tenker de med? flere hundre biler som skal drive å kjøre på plassen,er jo typisk at det er dem som skal ødelegge for oss bilfolk som er der for bilenes skyld,menmen er jo desverre ikke mye en får gjort med det.

Forøvrig så var pressen på plass,så skal ikke se bort i fra det kommer ett lite oppslag i avisa(fedrelandsvennen),lokaltv(tv sør) kom også litt senere på kvelden så er vell ikke umulig det kommer en liten snutt der å,ikke sikkert da han kom veldig sent da det var lite biler igjen,hehe.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Genialt treff,sinnsykt med biler og mye underholdning til ca 22 da purken kom.

Eneste som trekker ned som VANLIG er de fordømt folka som skal drikke å knuse flasker overalt,hva faen tenker de med? flere hundre biler som skal drive å kjøre på plassen,er jo typisk at det er dem som skal ødelegge for oss bilfolk som er der for bilenes skyld,menmen er jo desverre ikke mye en får gjort med det.

Forøvrig så var pressen på plass,så skal ikke se bort i fra det kommer ett lite oppslag i avisa(fedrelandsvennen),lokaltv(tv sør) kom også litt senere på kvelden så er vell ikke umulig det kommer en liten snutt der å,ikke sikkert da han kom veldig sent da det var lite biler igjen,hehe.

Mm... alt for mange knuste flasker overalt. Hørte mange biler som kjørte over knasende, knuste flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA.. FYY FAEN!!!! VAR EN FRA SENTERET DER UTE I GÅR!! DET KOSTER DEM 20000,- BARE FOR Å MALE OPP PLASSEN, OG FLER LAPPER TIL FÅR Å FEIE OPP ETTER ALLE TULLINGENE SOM ABSOLUTT MÅTTE KNUSE FLASKENE SINE IMELLOM BILENE!! angry angry

DET SER HELT JÆVELIG DER UTE NÅ, OG OM VI HAR LYST Å KUNNE VÆRE PÅ DEN PLASSEN FREMOVER TROR JEG NOEN MÅ SKJERPE SEG EN DEL JA.. angry

men når det er sagt.. Holy shit for me rå biler, folk i godt humør.. Masse folk fra utenfor kr.sand..

Dette lover jo godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA.. FYY FAEN!!!! VAR EN FRA SENTERET DER UTE I GÅR!! DET KOSTER DEM 20000,- BARE FOR Å MALE OPP PLASSEN, OG FLER LAPPER TIL FÅR Å FEIE OPP ETTER ALLE TULLINGENE SOM ABSOLUTT MÅTTE KNUSE FLASKENE SINE IMELLOM BILENE!! angry angry

DET SER HELT JÆVELIG DER UTE NÅ, OG OM VI HAR LYST Å KUNNE VÆRE PÅ DEN PLASSEN FREMOVER TROR JEG NOEN MÅ SKJERPE SEG EN DEL JA.. angry

men når det er sagt.. Holy shit for me rå biler, folk i godt humør.. Masse folk fra utenfor kr.sand..

Dette lover jo godt da :)

Fatter ikke hva folk tenker med når de hiver flasker rundt de fine bilane? er de der bare for å ødlegge for de bilintereserte? og syns flatfylla får høre hjemme på byen ikke rundt biler. Det er ikke rart purken kommer å ødlegger og ber folk om å dra hjem, når faen ingen klarer å oppføre seg og må komme sjanglanes og velte over biler og gjøre hærverk. Det må gå ann å oppføre seg kanskje gidde å gå de 2 ekstra meterane for å kaste søpla i søplekassa kanskje vi da kan bli sett på i et annet spekter enn de willbassane som kjører fra parkerings plass til parkeringsplass å hærjer og ødlegger... for om vi klarer å oppføre oss litt så kanskje vi faktisk kan få lov å henge på en eller annen plass en gang! bare tenk litt over det og prøv å hold flaskeknusing i deres egen stue eller inni deres egen bil!!!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke store forventninger til et så tidlig streetmeet, men må si jeg ble endel overasket når det første jeg ser er en RX-7 som sladder vilt rundt mens det står 200 mennesker å ser på... Så treffet var genialt helt til det ble overfult av drita ødelagte mennesker og purk.

Nesten rart ikke purken kom tidligere, for det var ganske vilt.

Men ser alt fram til neste streetmeet :)

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hva jo bare fett..

må bare huske mer dekk til neste gang.. he he

Hehe kult om du havner på TVSør til mandag, da ler jeg meg fillete!

Du blei jo mest populære karusellen i parken, mange som ville sitte på en tur virka det som.

Kan ha med dekk for deg i bagasjen til neste gang jeg, bare å spørre.

Utrolig mye søppel og drit, trodde knapt det var mulig... Skulle ikke forundre meg om de blir hissige på oss fremover nei!

Apropo maling av parkeringa, de har jo ikke malt opp for våren, så det er vel kanskje noe de må gjøre uansett?

Får en time med råmateriale til film i kveld, skal se om jeg ikke kan få noe ut. Isåfall vil oppløsning bli fiksa så bilnummer/sjåfører ikke blir gjenkjennelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo maling av parkeringa, de har jo ikke malt opp for våren, så det er vel kanskje noe de må gjøre uansett?

du sier noe der.. men de hadde visst hatt en del utlegg på dette i fjor.. men de syntes visst søpla og knuste flasker osv var verre!!!

Står vel en stakkar med feiekost der ute nå slik at de kan ta imot kunder i morgen tidlig :rolleyes: :rolleyes:

Blir bra om du får kastet ut litt film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer da?? Var der ikke lenge igår, men lenge nok til å se at det ble kastet ut en flaske akkurat der de som kjører ligger og legger ut bilen for neste corner... Hørte det var jævelig med rot, og at en av grunnene til at onkel kom var pga at noen hadde mistet kontrollen over bilen og kjørt inn i en mengde der.(ingen hadde blitt truffet tror jeg, men allikevel)

Når det er folk uten kontroll som kjører der oppe, hva med å låne inn kjegler og band for å få folk litt på avstand?? Kan ikke skjønne annet enn at dette vil gjøre onkel p også litt mer happy når de ser at vi tenker på sikkerheten også!!!!

(mens dere drifter og må justere på gassen holder jeg den i bånn... frontwheeldrive power! hehe)

Golf ralley 4wd i 2006!!!

'87 Golf II 1.8GL

'89 Golf II 16v DOCH

'86 Golf II 8v (smalt oktober 2004)

'87 Golf II 16v DOCH Delebil

'84 Golf II 1.8GL Delebil

'87 Golf II 16v DOCH Delebil

'86 Golf II G-60 Ralley

Golf III 1.8 Delebil

Opel Rekord 2.0(smelt på julaften 2002)

Kommer i 2006:

Golf Ralley G-60.... hmm... turbo eller kompressor.

(forskjellen på g-60 ralley og ralley g-60 er STOR!!! 4x4 og breddet karosseri!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider