Gå til innhold

street meet Lørdag 2. april i kristiansand

Ranger emnet

mantapanta

Anbefalte innlegg

Her er man nok litt sent ute til å få lov til å bruke den plassen en gang til ja.

Hadde man kanskje spurt først og fått det til i LITT mer ordnere former kunne nok dette blitt skikkelig bra.

Men man må nok lete etter en ny plass om man skal få noen tillatelse tenker jeg.

Kjipt at det alltid er noen som skal ødelegge.

Var egentlig på vei bort, men i 22-23 tiden når jeg var en snau kilometer fra bomstasjonen i lillesand møtte jeg endel biler som tydeligvis hadde vært der, så da snudde jeg bare.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje vært en ide å tatt treffet på ett grustak neste gang. Da hadde vel Piruett-Jon blitt satt skuddpremie på.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Så ut som folket der hadde det bra iffølge tvnorge. Men den derre ølflaskkrigen kommer dere ikke noe med. Øl og bil hører ikke med hverandre. Oppfordrer folk til å drikke hjemme isteden for å ødelegge for andre, også kanskje ta tak i dem som er værst på ett sånt treff?

Da får vi det i mer rolige former. Å kanskje det går ann å gjøre opp en deal med f.eks politiet om å sperre område med henhold til drifting osv viss det skulle forekomme?

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er,de folkene som drikker å knuser flasker å ødelegger for oss,er stort sett ikke folk som tilhører her på forumet,andre forum for den saks skyld.blir bare folk som henger seg på der det er noe som skjer,er ikke så lett å få sagt godt i fra til alle disse da,dette burde kommet frem bedre i media.

vi nevnte det for journalisten i fevennen at det var veldig negativt så vi får håpe det kommer på trykk der.

så er det det da,kanskje en burde fått noen til å rydde,men igjen hvem gidder gjøre noe sånt gratis?

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som jeg sa etter treffet ifjor, lovlige treff er gøy det og, men stemninga blir aldri den samme som på ikke planlagte treff.

Hvis en skal ha et lovlig treff, går det jo ann å ta inngangs penger for hver bil og betale en gjeng for rydde arbeidet etterpå, kanskje noen vil låne oss plass til å drifte litt på også mot att vi feier og maler etterpå?

Noe å tenke på for de "organiserte" bil klubbene på sørlandet eller ei styling sjape kanskje, fin reklame. En kan også nekte fulle folk og stygge råne biler å komme inn.

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke ett butikksenter på denne jord er interessert i å ha masse sorte sirkler over hele parkeringsplassen sin. Tar jo år og dag før de forsvinner. Om man skal ha organsiert kjøring, må man ikke da ha røde kors/ambulanse i beredskap?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er,de folkene som drikker å knuser flasker å ødelegger for oss,er stort sett ikke folk som tilhører her på forumet,andre forum for den saks skyld.blir bare folk som henger seg på der det er noe som skjer,er ikke så lett å få sagt godt i fra til alle disse da,dette burde kommet frem bedre i media.

vi nevnte det for journalisten i fevennen at det var veldig negativt så vi får håpe det kommer på trykk der.

så er det det da,kanskje en burde fått noen til å rydde,men igjen hvem gidder gjøre noe sånt gratis?

Sant, sant. Men arrangøren burde vell rydde? dvs oss på sett å vis viss dem som gjør dette ikke greier å rydde for seg. Dem gjør jo bare ryktet vårt verre på sett å vis når det går ann å ha det mer morro. Men jeg anbefaler til å ta tak i folk som drikker viss dem er på sånne biltreff! Sånne folk har ikke noe der å gjøre

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel godt gjøres å arrangere et så innmari villt treff med så godt oppmøte hver gang det blir arrangert noe!! Men dette er det desidert beste treffet vi har hatt i kristiansand noen sinne! hadde vi da klart oss uten all den søpla og knuste flasker hadde det vert MYE bedre! blir for dumt å blande fyllefest med streetmeet! notin

Det er jo på grunn av alle de alkoholiserte idiotene at de sier på tv norge at hensikten med treffet var å feste og kjøre villmann! hva med oss som ikke gjorde en dritt ulovlig da?

Men om det er så jævli ille med sladdingen bør de ta en tur i statistikken og sjekke... ÅJA vi har 0skadde og 0 drepte på våre treff ja! trodde det var det politikerne ville jeg! Og nå gjorde det nok ikke så himla mye med all gummien på plassen, da de enda ikke har malt opp for vår og sommer!

Neste gang det blir arrangert noe håper jeg inderlig at dere som stillte denne gangen stiller igjen! og enda fler om så var! dette ble i grunn bra!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reportasjen sa de at politiet beslagla mange førerkort? Stemmer dette?

Jeg så forresten en eldre person med "vest", måne, "gammeldags-handsfree" plugga inn i øret, som stod i bakgrunnen med bilvasken. Kan det ha vært han (som sivil politi/vitne) som sørget for dette, eller var det noen som tabbet seg med å burne da politiet stod der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reportasjen sa de at politiet beslagla mange førerkort? Stemmer dette?

Jeg så forresten en eldre person med "vest", måne, "gammeldags-handsfree" plugga inn i øret, som stod i bakgrunnen med bilvasken. Kan det ha vært han (som sivil politi/vitne) som sørget for dette, eller var det noen som tabbet seg med å burne da politiet stod der?

er nok overdrivelse at de beslagla mange,tror han i den svarte bobla? mista lappen,han sladda jo litt mens alle politibilene var der,det er jo å be om det!

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du to timer fra kristiansand tar du deg GOD tid altså!!

Var nok bare han i den svarte bobla som mistet lappen på stedet, men var visst noen som mistet den og ble tatt i diverse andre kontroller etterpå på veiene i mellom byen og sørlandsparken, men å si at politiet beslagla førerkort i fleng var vel å ta litt hardt i tror jeg!

Tviler på at politiet hadde noen sivil eller vitne på stedet, er vel ikke vanskelig å se at det skjer noe når det ikke er en eneste rånebil i hele kristiansand og så er det syk trafikk mot sørlandsparken akkurat mellom halv åtte og åtte

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider