Gå til innhold

kvite blink bake

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

far fin den bilen der..synd du solgte den!!!

passet utruli bra med kvite blink bake

nåken som har ett bilde av en sølv volvo med kvite blink bake?

har aldri sett de før, lure på om de blir tøft i grunnen?

hvite blink bak på en sølvfarga 240 er tøft.og ser strøkent ut...! slenger med et bilde av en strøken sølvfarga 240 med hvite blink her...

24404193.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Radicast (tild. reproglas) selger hvite blink bak (kun glass) til 850sek/par pluss frakt. det som er så teit med dette er at du får ett blankt og fint glass og 5 gamle matte glass.. dem selger også kun glass til bremselys for 500kr/par.

BCB sitt sett til 2343kr med moms oppgis å vere komplett, da antar jeg at det er med pæreholdere, pærer og printkort.

SR Motor. Heggstadmyra 9, 7080 Heimdal Tlf: 72848403 selger også lykter med hvit blink bak til 244, for 2400kr/sett med moms. og er du medlem i volvoklubben trøndelag får man 30% på dette :D ... <-- komplett sett med hvite blink rundt hele; 244: 3200kr, 245: 2500kr.. (evt. -30% :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedersens racing anbefalles på det sterkeste, bestilte nye baklyker fra dem nå, var hjemme hos meg iløpet av 2 dager, 2076 kroner inkludert moms, frakt og postoppkrav... God tilbakemelding fra dem fikk jeg også..

bcb har forresten "gigantisk" (ifølge dem selv) tilbudet på disse lyktene, prisen er da 2 kroner mindre enn pedersens faste priser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedersens racing anbefalles på det sterkeste, bestilte nye baklyker fra dem nå, var hjemme hos meg iløpet av 2 dager, 2076 kroner inkludert moms, frakt og postoppkrav... God tilbakemelding fra dem fikk jeg også..

bcb har forresten "gigantisk" (ifølge dem selv) tilbudet på disse lyktene, prisen er da 2 kroner mindre enn pedersens faste priser...

Fikk baklampene mine idag :) Fra BCB, 2096,- med frakt og moms betalte jeg. Fikk med alt, lampeholdere og kretskorts og alle pærene.. Så nå er min blitt fin og ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det på en bil her i byen. Syns ikke det passer i det hele tatt. blir for "moderne" på 240n (Bilen var svart. kan ha noe med det å gjøre). Men det er nå min smak. Å smaken er jo som sagt som baken. delt på midten.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider