kai_willy Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Noe å anbefale her? Skulle hatt en litt frisk en, men OSS skulle ha rundt 6k for å mikse litt på en orginal en, og den koster vel 1800 kroner såvidt jeg vet..Litt i dyreste laget synes jeg.. Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg vet ikke hva for cam du skal ha, det er vel en tbi 305 motor? Da gjør en cam ikke noe særlig hvis du ikke får en spesiallaget chip. men ring eller eposte http://www.compcam.com eller noen av de andre "store". Kjøp cammen på summitracing.com å opprette konto hos http://www.magnum.no/info/magporto.asp da koster en kam mindre en 1800:- Her er noen bra camarolinker/TBI: http://www.chevytalk.org/threads/ubbthreads.php http://www.thirdgen.org/newdesign/tech/ http://www.tbichips.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 nei, er ikke noe tbi..kun en vanlig 350cid. Har jo orginal kammen, men skulle hatt en trimkam. Takker for tipsene! Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hvaslags utveksling og gearkasse errepå`n? Den er ganske original, hva? Compcams XE 256 er en grusomt fornuftig kam til en sånn circa urørt til litt trimma 350. Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 TH700 kasse...Tror det er 2:86 på akslingen. Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 CompCam XE 256 er midt i blinken, større kam og du mister bånndrag. Den holder godt følge om du trimmer litt videre og, sånn intil ca.350hk. Leste nylig en artikkel i Enegine Masters (vol.7 no.3) der den ble foretrukket til "stage 1" - kam. Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 CompCam XE 256 er midt i blinken, større kam og du mister bånndrag. Den holder godt følge om du trimmer litt videre og, sånn intil ca.350hk. Leste nylig en artikkel i Enegine Masters (vol.7 no.3) der den ble foretrukket til "stage 1" - kam. 100 % enig her, setter du feks en ennå "kvassere" kam vil du oppleve det samme som meg, alså masse effekt høyt oppe også girer du og nå vente på høyt turtall for å få noe effekt.... :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.