Gå til innhold

Støtdempere.

Ranger emnet

volvo_wizard

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte mine Sachs Advantage gassdempere hos AIS (Sandnes-avd.) våren for to år siden, og betalte 1150 kr for de to bak og 1650 for de to foran (inkl. service-kit). Jeg har vært veldig fornøyd med hvordan de oppfører seg sammen med original-fjærene og turbo krengingshemmere, men jeg var også nokså bevisst på hva jeg ønsket: Merkbart hardere demping enn originalt, men uten at det gikk på så stor bekostning av komforten at kona klagde. Andre som går for mer reindyrkete sportsdempere vil synes disse er for myke, men for mitt behov var de midt i blinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilstein på 740en jeg og. hadde på sachs advantage før det og de kan ikke sammenliknes.. sachs er klart bedre enn orginal, men bilstein demperene er mye hardere og bedre å kjøre litt hardt med. har bilstein sprint foran( kortere dempere for senka biler) og de vanlige sport demperene bak for de måtte visst spesiallages til blodpris om jeg skulle ha sprint bak. vet ikke om du får det til 240 men sikkert..

fikk mine til 4000 for alle 4 hos autotrio med 20 % rabatt..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oransje decarbon på den ene bilen og oransje volvodempere på den andre..Er meget fornøyd med de,men demperne har ikke så mye å si på min bil,for det er liksom ingen fjæringsvei å snakke om uansett.. sombrero

Det var oransje Volvo dempere jeg hadde lyst til å kjøpe ettersom jeg har fjærene fra chassis-kit'et fra før, men på volvo så de at de ikke var å få kjøpt lenger.

Gule koni er bra saker, har hatt det før, men de er jo litt dyre da.

Hva er prisen på oransje deCarbon da, og hvem selger dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var oransje Volvo dempere jeg hadde lyst til å kjøpe ettersom jeg har fjærene fra chassis-kit'et fra før, men på volvo så de at de ikke var å få kjøpt lenger.

Gule koni er bra saker, har hatt det før, men de er jo litt dyre da.

Hva er prisen på oransje deCarbon da, og hvem selger dem?

Har ikke peiling på hvem som selger de da,men din lokale bildelsforhandler vet det nok..var med å monterte et slik chassis-kit en gang,bilen ble høyere enn med orginalfjærene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider