Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg som er så elendig i å forklare:D

under bilen like ved bensintanken..så har man bensinpompa, bensinpompeholderen (den svarte boksen som pompa sitter i) og siden av den så sitter bensinfilteret, den største sylinderforma greia.. den stålslangen som går ut fra framkanten av den, skulle jeg hatt:D

var ikke dette en bra forklaring da??:D

må vel kjøpe gjennom RIMI-Møller regner jeg med..faan...de er jo så f*ckings overprisa på alt de har...

sjekke i mårra om jeg finn noe under bilen som kan samsvare med forklaringen din , hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er det lenge siden jeg har gjort noe med bilen, eneste jeg har gjort er å ta av sotingen på fremrutene, gjorde det for at det blir mye treff fremover nå, orker ikke å stå å skrape solfilm i veikanten... mens jeg gjorde detta så fant jeg også grunnen til at jeg har hatt problemer med vinduene for en stund siden, ene ledningen til vindusheisen min var skadet, så de har vel kortsluttet til jord tipper jeg, ble bra når jeg bytta den i hvertfall :).....

noen her som skal på VACN treffet på våler til helga da? det skal jeg :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg skal!:) må bare få fri fra jobben først så!:) :naaaws måtte bare prøve denne:D

hehe, skulle ha hatt noen slike flasker i golfen :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, hadde kanskje vært noe det, så lenge motoren hadde orka det:D

Skal du selge Pater?? mente jeg så bilen din på autodb..?? Planer for ny bil??;)

Motoren min holder i hvertfall :D vet ikke helt ennå, litt lyst, men når jeg sett meg i den for å kjøre så vil jeg liksom beholde den, hehe :) haster ikke å selge for min del egentlig, men vil noen ha den, så må jeg tenke over det, hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,skjønner:D Har vurdert å selge jeg også siden jeg skal i befal til høsten..men, har trekt meg 2 ganger nå, så jeg har mer lyst til å ha den selv enn å selge...men, får se når høsten nærmer seg.

Angående NOS i våre motorer, så tror jeg det blir vel hardt for å dem å kjøre med det..tror du ikke?? :naaaws hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,skjønner:D Har vurdert å selge jeg også siden jeg skal i befal til høsten..men, har trekt meg 2 ganger nå, så jeg har mer lyst til å ha den selv enn å selge...men, får se når høsten nærmer seg.

Angående NOS i våre motorer, så tror jeg det blir vel hardt for å dem å kjøre med det..tror du ikke?? :naaaws hehe:D

nesj da :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg som er så elendig i å forklare:D

under bilen like ved bensintanken..så har man bensinpompa, bensinpompeholderen (den svarte boksen som pompa sitter i) og siden av den så sitter bensinfilteret, den største sylinderforma greia.. den stålslangen som går ut fra framkanten av den, skulle jeg hatt:D

var ikke dette en bra forklaring da??:D

må vel kjøpe gjennom RIMI-Møller regner jeg med..faan...de er jo så f*ckings overprisa på alt de har...

Dette røret du tenker på?

HPIM3313a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det dere snakker om?? er det Pater sin bil som har fått et uhell??:(

Opus, stemmer det, det var den slangen ja, men det er fikset, vi lagde nytt rør vi:)

Ole: jeg skal få fikset navnet ditt på hjemmesida, har ikke fått gjort det enda, beklager:P

han kjørte sund girkassa på bana på våler i dag, på vacn treffet, kjørte litt hardt sa han

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider