Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

joa, men dem som venter, venter på noe godt :D hehe.... ble ikke så ille da :) startet jo med den mittkonsollen før jeg hadde kjøpt meg bil da, så hastet jo ikke så fryktelig, viste ikke om jeg skulle ha meg toergolf en gang, så gjorde det mest for morro skyld

du er gal =) hehe

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du er gal =) hehe

hehe, fant en midt konsol på loftet fra den hvite golfen jeg hadde fra før, så startet med den en søndags morgen.... ser fremdeles flaskene står på bordet etter festen dagen før :D (på bildet altså, hehe)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut bilen din Pater. Liker den godt. :) :)

Fin farge og passe med senk.

Stå på, dette blir bra.

Likte midtkonsollen din meget godt, kanskje jeg skal gjøre slik med min DVD også :rolleyes:

Får vel stikke å handle noen nye dekk jeg...215/40 16... er jo sommerdekkføre ute nå, lenge til du skal legge om? 16"? 17"?

Legg ut noen bilder av Tysklands turen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er sånn altfor mange.... tror det er første bilen jeg har sitti i med el-vinduer :) åssen sikring bruker du til rutene dine, hender at min ryker sånn avogtil, lenge siden det har skjedd nå... kan være veldig upassende liksom, når man er ute på e6'n å ligg i 90km/t og det er 20 blå ute...... brrrr

har ikke peiling hvilken sikring jeg bruker..det må jeg nesten sjekke imorgen:P men når sikringen din ryker...blir begge vinduene "avslått" da?? du skjønner det at det ene vinduet mitt ville PLUTSELIG ikke opp igjen idag..så nå har jeg pakket inn bilen min i presenning siden jeg ikke får opp igjen ruta...sjekket alle koblinger og alt, men alt ser ut til å være rett...håper det er sikringa da..men da skulle vel begge rutene vært daue???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling hvilken sikring jeg bruker..det må jeg nesten sjekke imorgen:P men når sikringen din ryker...blir begge vinduene "avslått" da?? du skjønner det at det ene vinduet mitt ville PLUTSELIG ikke opp igjen idag..så nå har jeg pakket inn bilen min i presenning siden jeg ikke får opp igjen ruta...sjekket alle koblinger og alt, men alt ser ut til å være rett...håper det er sikringa da..men da skulle vel begge rutene vært daue???

sitter en 30A hos meg, som driver begge rutene ja... er det bare ene ruta di som ikke funker?.. sjekk sikkringen din da....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut bilen din Pater. Liker den godt. :) :)

Fin farge og passe med senk.

Stå på, dette blir bra.

Likte midtkonsollen din meget godt, kanskje jeg skal gjøre slik med min DVD også :rolleyes:

Får vel stikke å handle noen nye dekk jeg...215/40 16... er jo sommerdekkføre ute nå, lenge til du skal legge om? 16"? 17"?

Legg ut noen bilder av Tysklands turen da...

tenkte kanskje jeg sku legge om til sommersdekk jeg å til helga, tror det er 16toms sommer felger jeg har, har faktisk ikke sjekket, hehe.... men dem ser nå helt ok ut :) jepp skal legge ut bilder fra turen, det som forundret meg litt var hvor lite olje bilen egentlig brukte, skal jo bruke litt ekstra med olje om man ligg i 130ca i mange timer, 4000 o/min, eller hvor mye det var.... fikk skikkelig bååååååååååååp lyd i hue, så var ganske godt å ta en pause sånn av og til, nesten så det overdøvet anlegget mitt :D :D

hadde vært tøft om noen flere ville blitt med på en sånn tur til sommern, om noen skal, så blir jeg med.... så en toergolf i tyskland så jeg nesten sku dette ut av stolen, HERREGUD å fin..... rakk ikke å ta bilde av den, litt kjipt... var sikkert senket 80-100 ell noe, var i hvertfall noe sykt lav..... billig var det nedi der å

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tur%2001.jpg

Veien fra Köbenhavn og ned til rødby, veldig fin

tur%2002.jpg

Farten lå som regel mellom 120-140km/t gjennom hele danmark, var vel 110 og noen 120 grenser for det meste.... men mange som kjørte forbi meg også, mens jeg lå i 130 :)

tur%2003.jpg

En bru som vi kjørte over, på vei ned til rødby

tur%2004.jpg

Kart av noe slag, hehe

tur%2005.jpg

Bare et bilde av bilen, mens vi tok 5 min i stillheten, det var digg..... bååååååååååååp

tur%2006.jpg

Feriga som går fra rødbyhavn over til puttgarden i tyskland, kostet 220 ell noe for bil tror jeg det var, men vi tok den ikke, kjørte over til tyskland en annen plass

tur%2007.jpg

Denna isen her er bare helt konge, synd den ikke finnes i norge lengre, ble mange av denna ja :D

tur%2008.jpg

Ett av di første skiltene i tyskland

tur%2009.jpg

Hamburg 158km, Kiel 89km

tur%2010.jpg

Bensin og Diesel prisen i Tyskland.... ikke så veldig mye billigere enn danmark egentlig, fant noen stasjoner som hadde under 8kr litern i danmark

tur%2011.jpg

LIDL, ikke helt di samme prisene her som i norge :(

tur%2012.jpg

Jordbær fra lidl, kostet en euro, altså 8kr for en korg.... å dem var STORE, sikker på i norge så ville dem blitt solgt som "tohånds jordbær", gode var dem å :)

tur%2013.jpg

Beste av alt, egne brede parkerings plasser for damer :D :D :D, fikk en god latter da ja :D

tur%2014.jpg

Skilt i gågata i Flensburg/Tyskland

tur%2015.jpg

Handlet brus på et kjøpesenter, 99danske for 3 brett.... BBBBBILIG! i Tyskland

tur%2016.jpg

Rasteplass i danmark igjen hvor vi sov i bilen over natta... Trangt, hehe

Hele turen var på litt over 2.000km, reiste hjemmefra mandag, og hjem igjen fredag.... kjørte gjennom sverige og ned til danmark, var innom alle øyene i danmark, og alle storbyene... kjørte ned til flensburg og var der en hel dag, før vi reiste til danmark igjen, og så kjørte vi opp til fredrikshavn, hvor vi tok båten over til oslo igjen..... turen var super, anbefaler andre om å kjøre i danmark også :)

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter en 30A hos meg, som driver begge rutene ja... er det bare ene ruta di som ikke funker?.. sjekk sikkringen din da....

den ville ikke funke lenger etter at jeg hadde ned ruta mi idag...den ville rett og slett ikke opp igjen..:( har du sikringen din i sikringsboksen?? eller er det lagd en egen plass for den hos deg?? det er ettermontert hos meg tror jeg, så jeg har ikke en fast plass i sikringsboksen...damn.. jødehode han som hadde "koblet" det opp også så da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du, viss du gidder, så hadde det vært utrolig glimmrende om du hadde kunnet tatt noen bilder av oppkoblingen fra brytere til sikringen og fra vinduene til sikringen..osv...kunne gjort feilsøkingen min veldig mye lettere tror jeg:)

Det er meldt veldig dårlig vær fra lørdag og utover nå...så jeg må skynde meg å få fikset dette her tror jeg..ikke tett nok med presenning...faan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me ny bil da!

var skikkelig fin den der, nice farge.

Den dvd installen var skikkelig strøken gitt, fleste sånne installasjoner jeg har sett har bare vært selve skjermen inni midtkonsolen men ikke me glass plate foran..

saker

vemund

EDIT: min post nummer 1 tusen :D

post nummer tusen ja, gratulerer, hehe.... syns den dvd greia ble helt grei jeg også, i hvertfall med tanke på hvordan jeg hadde det i forige golfen min....

DVD%20konsoll%2008.jpg

IKKE NOE PENT!!!!

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pater, ja, det er 30amper sikring som skal brukes på el.vinduene våres. Fant ut til slutt at det ikke var noen kobling som køddet med mitt el.vindu, bare det at det var litt kødd med vindusmotoren, liten bagatell:)

men det jeg lurte på, hvor har du satt el.vindu bryterene dine??

var meget med den innfellingen av dvd skjermen ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pater, ja, det er 30amper sikring som skal brukes på el.vinduene våres. Fant ut til slutt at det ikke var noen kobling som køddet med mitt el.vindu, bare det at det var litt kødd med vindusmotoren, liten bagatell:)

men det jeg lurte på, hvor har du satt el.vindu bryterene dine??

var meget med den innfellingen av dvd skjermen ja:)

jeg har knappene under hvor varmetrådbryteren, tåkelysbryteren og slikt er, hadde ikke noe bilde av det akkurat nå, men kan prøve å få tatt ett i mårra ell noe... når jeg kjøpte bilen så var knappene plassert i den hylla over askebegeret....... tenkte på å flytte knappene til dørene også men, men hadde ikke tid til det, for når siste skruen var satt i bilen igjen, og anlegget var på plass, så kjørte jeg nedover til tyskland, hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider