Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

dvd%20konsoll%2011.jpg

flåklypa grandprix eller? :D

jaggu, å den plate har surra mye i dvd'n i bilen.... kan nesten ikke la være å gi på litt, når man kommer til den scenen hvor dem får start på flåklypa bilen igjen, og man ser bare asfalten krølle seg :D dragcar

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tur%2010.jpg

du fyllte kanskje bensin der nede.. noe jeg faktisk aldri har gjort de ganga jeg har vært i tyskland.. vet du hva forskjellen mellom Benzin, super og super plus er? er det 92 95 og 98 eller?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tur%2010.jpg

du fyllte kanskje bensin der nede.. noe jeg faktisk aldri har gjort de ganga jeg har vært i tyskland.. vet du hva forskjellen mellom Benzin, super og super plus er? er det 92 95 og 98 eller?

er ikke helt sikker, fylte ikke der.... kan ikke være at den super plus bensinen er blyholdig da?, eller så er det sikkert 92. 95, 98 som du sa....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91 95 98 var det visst.. men sorry for off topic.. pen bil du har :)

91??? er jo snart så bensinen ikke er brennbar da, hehe... tror ikke golfen min hadde orket så lenge på den 91 blandingen

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

91 går bra det.. sett instruksjonsbøker som sier at bilen må ha minst 87 oktan jeg.. men nei. trukke du sku kjørt på 91.. gamle 16v'n min ville ikke ha 95 engang den.. heh

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Dette er litt offtopic, men jeg må få tak i noe info om en person dere lillehammringer / øyerfolk / trettenfolk kanskje vet om.

Han heter Roger og er fra Øyer tror jeg, han kjører en vinrød/plommerød Jetta.

Jeg får ikke tak i han på tlf, det kommer bare sånn at mobilen hans er sperret eller noe.

Er det noen her inne som kjenner han og har hustelefon-nummeret til han eller et mobil nummer som jeg kan kontakte han på???? hadde vært utrolig fint, skal kjøpe felger av han mandag, så jeg MÅ få tak i han:)

Send meg PM om du har tlf.nr.

eller send meg en sms: 47298533

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Dette er litt offtopic, men jeg må få tak i noe info om en person dere lillehammringer / øyerfolk / trettenfolk kanskje vet om.

Han heter Roger og er fra Øyer tror jeg, han kjører en vinrød/plommerød Jetta.

Jeg får ikke tak i han på tlf, det kommer bare sånn at mobilen hans er sperret eller noe.

Er det noen her inne som kjenner han og har hustelefon-nummeret til han eller et mobil nummer som jeg kan kontakte han på???? hadde vært utrolig fint, skal kjøpe felger av han mandag, så jeg MÅ få tak i han:)

Send meg PM om du har tlf.nr.

eller send meg en sms: 47298533

Mvh Terje

tror ikke jeg har sett en sånn bil her en gang jeg, ikke som jeg kan huske nå i farta i hvertfall, går ikke ann å bare skrive tlf xxx xx xxx å sende til ett eller annet opplysnings nummer da?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei faan, surt altså!! hehe, tror jeg får tak i han Roger typa nå, ringte hjem til morra hans jeg:D

MÅ ha felger nå:)

er vel ikke tilfeldigvis noen inne her som skal selge noen 9x16??:)

å når jeg har fått tak i boltene, så mangler jeg SELFØLGELIG di j.... sentreringsringene til felgene... er virkelig ikke min dag i dag... prøve å sette dem på uten, å se om det blir noe risting i bilen... hehe lyst på 9x16 jeg også, brock

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, skikkelig kjipt det med senterringene da...hvor får du kjøpt de egentlig?? mulig jeg trenger noen nye jeg også når jeg kjøper meg felger imorgen...mulig jeg får dratt i land en deal med Brock B1 9x16 imorgen også, vet ikke helt sikkert enda, men jeg håper jaggu på det:)

har du bilde av sommerfelgene dine eller Pater?? hvor mye senk er det på Golfen din igjen??

Må nesten ta meg en tur nedover til Lillehammer at snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes endelig skal jeg få kjøpe meg felger imorgen, juhu!!:):) Ble noen Porsche felger, veldig fine!!:) men faan som lommeboka blir flat en stund nå:( er vel verdt det får man vel si:)

Skulle likt å visst hvor man kan få kjøpt slike senterringer da?? kjedelig om jeg blir i beit for det imorgen liksom..blir ikke kjørbart uten akkurat:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider