Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

yes endelig skal jeg få kjøpe meg felger imorgen, juhu!!:):) Ble noen Porsche felger, veldig fine!!:) men faan som lommeboka blir flat en stund nå:( er vel verdt det får man vel si:)

Skulle likt å visst hvor man kan få kjøpt slike senterringer da?? kjedelig om jeg blir i beit for det imorgen liksom..blir ikke kjørbart uten akkurat:P

får di ringene hos dekk forhandlere som regel, eller så kan dem bestille dem til deg :) får si ifra om du kommer til lillehammer en kveld da :)... var senket 50mm i følge tuv papirer som jeg fant sammen med vognkortet..

fikk tatt noen bilder av bilen i dag med sommerfelger

VW%20GOLF%20GTI%2016V%20-%20BC53011%20001.jpg

VW%20GOLF%20GTI%2016V%20-%20BC53011%20005.jpg

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MMMmmm, jaggu har vi nice farge:D må lakere caliprene mine jeg også, men vet ikke om jeg skal ha blå eller rød av farge.

Da vet jeg det, jeg må sikkert få kjøpt med noen senterringer til felgene imorgen, jeg skal iallefall få kjøpt meg noen spacere, det blir gøy:D

Ja, skal vel til Lillehammer nå en kveld regner jeg med, må sjekke ut noen nye filmer på kino`n ;) er ikke så bra kino her på Otta akkurat, hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskinvaska?!?!? nei å nei! blir reint men ikke trygt! hehe

hadde ikke tid får håndvask, skulle utover til rudshøgda, lokalmøte vacn, og bilen så helt jævlig ut... så da tok jeg et vaskekort ifra pappa å gjorde det ganske enkelt, gidd ikke å drive å tulle med å vaske bilen når jeg er sjuk heller, ikke det smarteste å drive å tulle med vann når man har feber.... pleier som regel å vaske bilene mine med svamp på hydro texaco, blir reinere på enkelte steder da....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskutabelt! =) men i paters tilfelle tror jeg ikke det gjør så mye, lakken hans er ikke...... ja... god =) ikke på nært hold iallefall

hva er galt med lakken min da?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke min heller..Men blir ikke noe bedre av maskinvask ;)

Og er jo litt mer sjel å vaske for hånd selv da ;) Mye bedre følelse :)

å stå på gårsplassen en varm og skyfri formidag på lørdag å vaske bilen er konge, med høyttrykkspyler og svamp, og bruke noe avfettingg oppi motorrommet også.... og så rygge rolig inn i skyggen i garasjen og polere etterpå :).... og så er lørdagskvelden klar for å cruise, hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å stå på gårsplassen en varm og skyfri formidag på lørdag å vaske bilen er konge, med høyttrykkspyler og svamp, og bruke noe avfettingg oppi motorrommet også.... og så rygge rolig inn i skyggen i garasjen og polere etterpå :).... og så er lørdagskvelden klar for å cruise, hehe

Nydelig følelse :)

Pleier å stå 3-4 timer i vaskehallen på Esso på en fredagsnatt å polere jeg. Ikke no folk, og du kan få stå i fred.

Lørdagskvelden er stort sett forbeholdt min kjære frøken alkohol ;)

Men når jeg får i gang motoren nå, så blir det nok en del road trip på lørdagskvelder til f.eks lillehammer,hamar,gjøvik og andre steder :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, å stå å vaske bilen ute i en solfylt varm dag er herlig, litt kjedelig om det kommer et vindkast og drar med seg 5kg støv på bilen når man voxer da:D hehe:P

Pleier å okkupere en bensinstasjon om natta jeg også får å få vaske i fred, leeeenge:)

Idag skal jeg endelig få klemt på sommerfelgene, blir glimmrende får jeg tro:D

13" rusten stål felg... doh

Nei her skal det bli andre saker ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider