Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker selvvasken på Statoil jeg! Funker utmerket!

tatt den noen ganger der jeg å.... men er ikke akkurat billig å vaske den der om du skal ha bilen 100% rein, tia går jo ut omtrent med en gang når man har putta på penger da.... så der pleier jeg å kjøre om jeg skal spyle av bilen bare, ikke helt sansen for den kosten man skal vaske med, kommer ikke til alle plass, pluss att slangen driv å slår å gnir borti bilen heletiden.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvvasken på statoil er sugen, kjipt trykk i enkelte av båsene, og penga renner fort som faen..og for guds skyld, IKKE bruk kosten..

den bruker folk på felga, og skurer mattene sine med, acoupe brukte den børsta på den grønne audien sin, og etter et dusin vask' var lakken ødelagt..

( gjorde selv feilen ved og gni over bakluka i vinters med den kosten, hele bakluka er full av striper :( )

Ta dere heller en tur over brua, bort til xy ved vingnes ( bjørns kro)

er bare 1 vaskebås, og den ser ganske shabby ut, men såpa er bra, trykket er flott, og for 2x10kr har du en bil som er blankere enn glass :)

første tiern til såpe, så svamp, og gni vekk møkka, så spyling : )

virru ha luxus kan du slenge på en tier til glanstørk, voks osv

yx er stedet !! ; )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvvasken på statoil er sugen, kjipt trykk i enkelte av båsene, og penga renner fort som faen..og for guds skyld, IKKE bruk kosten..

den bruker folk på felga, og skurer mattene sine med, acoupe brukte den børsta på den grønne audien sin, og etter et dusin vask' var lakken ødelagt..

( gjorde selv feilen ved og gni over bakluka i vinters med den kosten, hele bakluka er full av striper :( )

Ta dere heller en tur over brua, bort til xy ved vingnes ( bjørns kro)

er bare 1 vaskebås, og den ser ganske shabby ut, men såpa er bra, trykket er flott, og for 2x10kr har du en bil som er blankere enn glass :)

første tiern til såpe, så svamp, og gni vekk møkka, så spyling : )

virru ha luxus kan du slenge på en tier til glanstørk, voks osv

yx er stedet !! ; )

statoil vasken funker kun til renspyling om bilen er møkkette

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statoil selvvasken funker utmerket her på otta...her har man 3minutter med kjemisk forvask... 5 minutter med såpe (skikkelig mye og bra såpe) og 5 minutter med skyllevoks. Det koster kun kr. 45. ikke så ille det synes jeg:)

men, jeg bruker en 5kroning som polett da:D funker akkurat som en vanlig polett det, prøv dere også om det går:)

15kr for en blank og rein bil..ja takk:)

fikk på felger idag jeg også...ble ikke porsche felger likevel, men hvite TSW Evo R felger:) trodde ikke det skulle bli så betydelig fint med de felgene, men da jeg hadde fått klemt de på så fikk jeg stå-pels!!:):) vanvittig rått!!:) bygger ut noe jævlig også..good bye spacere:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få til et lite lokaltreff snart?? i mai eller no??:) Her på otta kommer det til å bli galskap i sommer... 4/5 stk Cossier med 400gamp, Lotus Omega, Omega 3000 med 550hk, + en noe spesiell Cossie med 600hk som snart kommer på veien oppi her...:)

Noe annet spennede ute i dalen her eller?? må få samlet sammen en gjeng en kveld.... hva synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sødorp tunet på vinstra går vel forhåpentligvis an:) Det er også veldig stor plass på Senterparkeringen her på Otta:)

tenkte slik at vinstra er sånn ca på en måte midt i mellom otta og lhmr, så det blir liksom ikke så langt for alle.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har Pater!

La merke til den da du kom på rudshøgda på søndag.

Pent stykke golf 2 du har! :D

(legg merke til at JEG sier du har en fin golf2... for dem finnes det ikke mange av...;) )

takk takk, får se hvor lenge jeg har denne da :)

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å få til et lite lokaltreff snart?? i mai eller no??:) Her på otta kommer det til å bli galskap i sommer... 4/5 stk Cossier med 400gamp, Lotus Omega, Omega 3000 med 550hk, + en noe spesiell Cossie med 600hk som snart kommer på veien oppi her...:)

Noe annet spennede ute i dalen her eller?? må få samlet sammen en gjeng en kveld.... hva synes dere??

Vet det kommer en Bmw E30 med chippet 3,8 liters M5 motor på Lillehammer,ca 380 hk... Tror de var ute å testet den litt igår kveld..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det kommer en Bmw E30 med chippet 3,8 liters M5 motor på Lillehammer,ca 380 hk... Tror de var ute å testet den litt igår kveld..... :)

hva heter dem som bygger bilen da...? kanskje jeg vet hvem det er

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den BMW E30 er fra Vinstra den, det er ikke en M5 motor i den...men det er en 850i motor i den...altså V12`er som er noe trimmet... Og ja, den går som et vannvittig helvete bra!!:D

Han som har den bilen blir bare kalt for Pekka...

Har hatt det meste av fete biler..spesielt av BMW

Men, mange som er intressert i et lite treff på Sødorptunet en dag eller?? helst prøve å få til noe når det er finvær da..

bare dritt nå framover...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider