Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treffet på Sødorptunet, Vinstra blir Lørdag den 23 April. :)

Satte det til den datoen slik at det ikke kræsjer med Streetmeet..:)

Men, er det mange av dere som skal på Streetmeet egentlig?? kan godt sette datoen tilbake til Lørdag den 16 April dersom det ikke er mange av dere som skal på Streetmeet??

mvh terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet på Sødorptunet, Vinstra blir Lørdag den 23 April. :)

Satte det til den datoen slik at det ikke kræsjer med Streetmeet..:)

Men, er det mange av dere som skal på Streetmeet egentlig?? kan godt sette datoen tilbake til Lørdag den 16 April dersom det ikke er mange av dere som skal på Streetmeet??

mvh terje

bra, den 16april kan ikke jeg i hvertfall.... blir 20 den 14april, så på lørdagen der skal det drikkes :D

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm....Tåler du alkohol du da???? sombrero

har fundert litt på det jeg også.... blir litt "tåkette" av for store megnder av det.... hmmmm..... men det kommer sikkert av brusen jeg blander det med tror jeg :D:D:D:D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pater, hvor er det du har satt el.vindus bryterene dine?? ble vel borte den orginale plassen til dem da du felte inn dvd skjermen?? vurderer å gjøre det samme, men skulle gjerne hatt en god idè til hvor jeg skal sette bryterene...:)

her har jeg bryterne til vindusheisene....... ved siden av vifte bryteren...

vindusbrytere.jpg

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahh, skjønner, kurrant plass ha sette bryterene det der da:)

Ja, bilbatteri er jævli dyrt..gla mitt holder leeeeeeeeenge enda:D

dem mente dem sku har 1990 for det batteriet, men naaaai... fikk det for 1800, jaggu dyrt det å.....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, rådyrt og bra batteri du har kjøpt da..akkurat likt som mitt, bare at jeg har rødt toppdeksel på mitt da..der du har gult:)

Har hatt mitt i 1 1/2 år nå uten opplading eller andre problemer..å da har bilen til og med stått veldig lenge stille flere ganger..så dette batteriet skal jeg love deg holder til det meste,kan også sitte å spille musikk jæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææævlig lenge uten å tenke på å starte opp bilen igjen for å lade, har ikke jeg måtte gjøre enda i allefall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, rådyrt og bra batteri du har kjøpt da..akkurat likt som mitt, bare at jeg har rødt toppdeksel på mitt da..der du har gult:)

Har hatt mitt i 1 1/2 år nå uten opplading eller andre problemer..å da har bilen til og med stått veldig lenge stille flere ganger..så dette batteriet skal jeg love deg holder til det meste,kan også sitte å spille musikk jæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææævlig lenge uten å tenke på å starte opp bilen igjen for å lade, har ikke jeg måtte gjøre enda i allefall:D

hva er egentlig forskjell på fargene da? var gult som var best til bilstereo har jeg hørt i hvertfall

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider