Gå til innhold

Pater's Golf Gti 16v

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

lå 4-5 baki der, å dissa har hoppa litt fram å tilbake der.... hatt litt rar lyd i det siste... hehe :D

Jeg vet hvorfor du har så mange svamper :D

Det fremgår jo tydelig ut av filmen hva svampene dine driver med der! yngler som ett helvette :P

P.S pen golf :) fineste fargen man får synes jeg :D

Kan jeg få hattehylla di ? ;):D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet hvorfor du har så mange svamper :D

Det fremgår jo tydelig ut av filmen hva svampene dine driver med der! yngler som ett helvette :P

P.S pen golf :) fineste fargen man får synes jeg :D

Kan jeg få hattehylla di ? ;):D

hehe, ja kanskje det var det svampen drev med... tok den på fersk gjerning der ja :D:D:D:

hattehylla mi?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe man vet aldri :D

Ja :) liker ikke den originale hattehylla noe særlig... har lyst til å lage ny til 6x9erne... :P

lagde en hattehylle av en tykk plate jeg fant utafor skeidar jeg, er 22mm sponplate ell hva det er..... ofte brukt som gulvplater tror jeg..... funker veldig fint, ligger rolig også....... og for ikke å glemme, ingen skranglelyder :)

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg foresten skiftet pære i ene baklykta mi, til dem som har sett den har vært ryki, hehe..... etterstarmmet også dynamoreima mi i går, skulle også ha strammet servoreima litt også, men er litt mere jobb med den, jekke opp bilen å slikt, huff...... får vel ta den en dag også..... koblet på parklys i blinklysene min også, ble litt tøft egentlig, kan legge ut et bilde seinere i dag eller noe slikt, så kan dere si hva dere synes :)

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei geth!:)

Den ble bra tomgangen din nå ja??:) Er i hardtrening med sparkesykkelen for dagen jeg:D går hardt utover både kropp og helse:D fra jevn asfalt og ned en trapp og ut i grus var virkelig ikke en bra kombinasjon:D

*Nominert til Norways Dummest Home Videos* :D

Hadde du vært med på å montere G3 dash?? skulle fått med meg noen som har erfaring med det når jeg skal begynne å stappe i mitt i Golfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic det her men..hvem er det som har den røde Opel Kadett GSi med full GTS styling på Lillehammer nå?? gamlebilen min det:) noen som vet noe om den?? hadde vært gøy å hørt om det hadde skjedd noe nytt med den skrotpeln...:D det var en møkkabil forresten:D

roger lorvik ja..

ikke skjedd noe med den annet en nye felger tror jeg. no o.z felger..

mye sprekker i stylinga er det blitt og..

Han driv vel bare å prøve å få liv i eskro mk2`rn sin om dagen.. LYKKE TIL! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei geth!:)

Den ble bra tomgangen din nå ja??:) Er i hardtrening med sparkesykkelen for dagen jeg:D går hardt utover både kropp og helse:D fra jevn asfalt og ned en trapp og ut i grus var virkelig ikke en bra kombinasjon:D

*Nominert til Norways Dummest Home Videos* :D

Hadde du vært med på å montere G3 dash?? skulle fått med meg noen som har erfaring med det når jeg skal begynne å stappe i mitt i Golfen.

ikke stresset så fryktelig med tomgangen i det siste, kikke litt nermere på det en dag jeg orker, hehe.....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P det skjer ikke noe før man begynner har jeg lært på tv`n :D :titties:

kommer du på streetmeet på vinstra i sensommer du eller?? blir ikke noe drikking den helga altså:D

ja, prøve på det.... må ha det på en søndag eller noe slikt da...... var på fylla i går jeg, skikkelig sliten i dag ja, haff... hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, faan, var meningen jeg skulle ut og lufte pilsen igår jeg også, men det var ikke mange som var gira på fylla her oppi i går..faan..

tar det igjen neste helt..aaaaaaaaaah..namnam:D

Jepp, det skal bli på en søndag dette treffet, mye lettere og bedre på den dagen liksom:)

juhu, fikk nytt eksosanlegg idag, kan steke brød inni potta mi snart:D :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk satt på sentreringsringer til felgene mine her om dagen, er godt å bli kvitt ristingen i rattet, hehe :)

VW%20GOLF%20GTI%2016V%20-%20BC53011%20039.jpg

57,1 ==> 60,0 ringer, tror det var det

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider