Gå til innhold

Forstillingskontroll på lav bil i oslo, HVOR??

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

"Terminator" hadde et forslag jeg likte godt :D:D

Ta deg fri fra jobben og fyll opp bagasjerommet med plank i variende tykkelse og lengder, så bygger du en rampe foran bukken på verkstedet mens bilmekanikerne tar seg en røyk og rister oppgitt på hodet...

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som han fortelle meg hvor jeg kan få justert forstillinga i oslo, bilen er veldig lav og vet at det ikke er alle steder man kommer inn i hallen omtrent med lav bil, noen som kan gi meg råd om hvor jeg bør gå? gjerne så billig som mulig.

Opsahl Bil/automester på ensjø tok min ex polo 6N med 100mm senk...

ligger på motsatt side av veien for audi på ensjø

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Er en bensin stasjon på bjerke, ikke den rett ved men på andre siden litt oppi veien. Der er det en dyktig mann som jobber, hadde omegaen der etter at jeg senket den.

Hvis det er Esso'n på Brobekk du tenker på så er det nedlagt, men forstillingsverkstedet har flyttet til Persveien 22. Heter nå Forstillingspesialisten A/S, treffes på 22 64 84 80. Og ja, senkede og modifiserte biler er nok ikke noe problem.....:)

live to drive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Esso'n på Brobekk du tenker på så er det nedlagt, men forstillingsverkstedet har flyttet til Persveien 22. Heter nå Forstillingspesialisten A/S, treffes på 22 64 84 80. Og ja, senkede og modifiserte biler er nok ikke noe problem.....:)

Lenge siden sist nå. Har prøvd å ringe deg et par ganger, byttet nummer?

Hvordan går det med Mustangen?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra lakkereren!!!!

Har samme tlf.nr både på mobilen og jobben....:)

Du da, er det noe prosjekter på gang.........?

Med fare for å spore tråden helt av....

Her er det prosjekter på gang. 1985 BMW 528TIC CSL for under 10.000 kr

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67647&page=1&pp=20

Hvor lang tid tar det før vi kan se Mustangen på gata da?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider