ole626 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen som vet hvorfor Postert lager frontspoileren til GD coupe enda, men ikke bakfanger og sideskjørt? Til sedan og kombi selger de alt enda. Skrik ut hvis noen skal selge en Postert bakfanger og sideskjørt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen som vet hvorfor Postert lager frontspoileren til GD coupe enda, men ikke bakfanger og sideskjørt? Til sedan og kombi selger de alt enda. Skrik ut hvis noen skal selge en Postert bakfanger og sideskjørt! Endel av stylingen er vist gått ut av produksjon, sliter med noe av det samme. Var vist ikke nok etterspørsel eller noe. Er på jakt etter Postert sideskjørt til 323'en min, men de er også gått ut av produksjon. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er ikke så sikker på om de fremdeles lager fronten eller jeg. (mulig at de bare selger fronter de har på lager) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er ikke sikkert de gjør det no. Men når jeg bestilte fronten min i oktober i 2004 sa de at den ikke var lagervare og at de måtte produsere den først, den ble først laget i desember. Så jeg fatter ikke hvorfor de ikke kan lage resten av stylinga til meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Postert bakfanger på vei nå. De hadde en igjen på lager i Tyskland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 du kan vel bare bruke eit universal skjørt ? så har du "komplett" sett :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Blir vel en ordning på det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 har samme problem jeg, eller nesten bilstein har kun dempere bak til min bil, men de forran er gått ut av produksjon for lenge siden.....hvem kjøper vel bare bak?? jeee, de var de eneste som hadde dempere til min bil også :rolleyes: Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg