Kim Andrè Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Skal selge Corradoen min no,link til Autodb finner du her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=703270 Bare å ringe el sende meg en Pm om du lurer på noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Skal selge Corradoen min no,link til Autodb finner du her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=703270 Bare å ringe el sende meg en Pm om du lurer på noe :) Ikke for å være frekk men drøm videre med den prisen :rolleyes: Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg regna med at den kom ja :) kjøpte den for den prisen selv jeg og kosta på den ca 50000kr ++ med anlegg motor G-lader osv...så litt vil jeg ha igjen....ellers blir den ikke solgt... Vært fint med seriøse hendvendelser om noen er intr...og helst på PM Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg regna med at den kom ja :) kjøpte den for den prisen selv jeg og kosta på den ca 50000kr ++ med anlegg motor G-lader osv...så litt vil jeg ha igjen....ellers blir den ikke solgt... Vært fint med seriøse hendvendelser om noen er intr...og helst på PM Mvh Kim Ja ja lykke til. Bilen er pen den men ikke 100000 pen Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Det er din mening d :) Blir den ikke solgt så beholder jeg den og koster på den 15-20000kr å gjør den enda råere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Det er din mening d :) Blir den ikke solgt så beholder jeg den og koster på den 15-20000kr å gjør den enda råere :) okey den er grei Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 He-hey!! Gamle-bilen min gitt! :) Fornøyd med bilen eller? Arti å se den igjen og at du har tatt godt vare på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei du,joda vært fornøyd jeg da :) Har kostet på den litt mye eneste ;) (bare se på autodb) var det deg jeg kjøpte bilen av eller? Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jepp, det var meg du kjøpte bilen av ja. Kjører rundt i en Honda Civic Coupe jeg nå, selv om jeg kjøpte en A4 etter Corrado'n. :) Lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg