Gå til innhold

Westside: E36 oppussing

Ranger emnet

westside

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, svært som folk ikke liker lexus-baklys da :) Synes de er kule jeg, så har jo "alle" de "m3-lyktene" nå... :)

hvis folk ikke liker lexus-lyktene, så er det dem sitt problem. jeg har ikke noe imot de lyktene, synes faktiske de er kule på en svart bil;) behold dem du, hadde vel satt på en liten bakfanger eller noe;)

BTW: KUL bil:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket ned det meste utvendig i går, tok av lister, lykter, speil, dørhåndtak osv. Monterte nytt ratt og girkule, og prøvemonterte en stol.

Bildene er fremdeles dårlige på grunn av at de er tatt med mobiltelefon.

Noen som har forslag til evt dekor på bilen??

Stolen i bilen, ble litt trangt til den der sidestøtta for skuldrene er, men den går akkurat inn.

stol.jpg

Nytt ratt og ny girkule.

inni.jpg

Tilpasset hekkskjørt.

bak.jpg

Nedplukket foran med Thomas linselus :)

foran.jpg

Slik så felgen min ut etter vinteren, merkelig nok holder dekket på lufta :)

felg.jpg

Skal prøve å få montert det andre senkesettet og nye dempere foran i dag, samt få lagt dekk på sommerfelgene, og kanskje rekker jeg og valse skjermene også....

Et par bilder til på verkstedet:

Tommys vectra

vectraforan.jpg

vectrabak.jpg

Thomas sin audi nypolert

audi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I går byttet jeg senkefjærer foran, og den ene forskjermen ble voldtatt! :) Den ble bred!!! :D

Varmer skjermen

varme.jpg

Tommy med blåselampa

tommy.jpg

Mer voldtekt, med hammer!! :)

banke.jpg

Har hatt det litt travelt med kunder i det siste, så det går litt treigt med egne saker, håper å rekke å valse ferdig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider