westside Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hehe, svært som folk ikke liker lexus-baklys da :) Synes de er kule jeg, så har jo "alle" de "m3-lyktene" nå... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Hehe, svært som folk ikke liker lexus-baklys da :) Synes de er kule jeg, så har jo "alle" de "m3-lyktene" nå... :) hvis folk ikke liker lexus-lyktene, så er det dem sitt problem. jeg har ikke noe imot de lyktene, synes faktiske de er kule på en svart bil;) behold dem du, hadde vel satt på en liten bakfanger eller noe;) BTW: KUL bil:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Synes det er så mange som har Lexus-lykter nå at det nesten blir uvanlig med originallykter. Lexuslykter hører hjemme på Lexus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har kjørt me samme dekk i 225/45-17 dekk nå i noen dager og synes de virker bra.. Blir bra dette.. Er ikke helt fan av lexus selv (bombe?) hehe. Men folk må få lov å sette på det om de vil.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Blir bra.. :) Jeg har også lyst på en litt kulere sort farge med noen nyanser i, men det blir nok ikke før til neste sommer.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Først vil jeg si at jeg ikke er noe glad i "den typen" bmw, men heldigvis har folk forskjellig smak! men bilen var bra gjennomført! lykke til med prosjektet! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Plukket ned det meste utvendig i går, tok av lister, lykter, speil, dørhåndtak osv. Monterte nytt ratt og girkule, og prøvemonterte en stol. Bildene er fremdeles dårlige på grunn av at de er tatt med mobiltelefon. Noen som har forslag til evt dekor på bilen?? Stolen i bilen, ble litt trangt til den der sidestøtta for skuldrene er, men den går akkurat inn. Nytt ratt og ny girkule. Tilpasset hekkskjørt. Nedplukket foran med Thomas linselus :) Slik så felgen min ut etter vinteren, merkelig nok holder dekket på lufta :) Skal prøve å få montert det andre senkesettet og nye dempere foran i dag, samt få lagt dekk på sommerfelgene, og kanskje rekker jeg og valse skjermene også.... Et par bilder til på verkstedet: Tommys vectra Thomas sin audi nypolert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Åh, gla du ikke skal ha den Seidl Flash bakfangeren.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Åh, gla du ikke skal ha den Seidl Flash bakfangeren.. :) Hehe.... liker ikke den selv, ble rieger infinity! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 I går byttet jeg senkefjærer foran, og den ene forskjermen ble voldtatt! :) Den ble bred!!! :D Varmer skjermen Tommy med blåselampa Mer voldtekt, med hammer!! :) Har hatt det litt travelt med kunder i det siste, så det går litt treigt med egne saker, håper å rekke å valse ferdig i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 der ble vel lakkering av skjermene nødvendig? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 der ble vel lakkering av skjermene nødvendig? Hehe... joda, hele bilen skal lakkeres, så derfor gikk vi hardt til verks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 noen flere bilder: Bilen er litt for høy ennå, selv om den er senket 75mm.... må vel gå til anskaffelse av justerbart sett tenker jeg, men det blir ikke før om en måned eller to.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 low 4 you Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 blir pent dette:) åssen felger er det? oz? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 blir pent dette:) åssen felger er det? oz? felgene er oz ceres, ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg