Vault Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 halla=) blir bra det her:D Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 halla=) blir bra det her:D Halla lillebror :) Joda, håpe d itj bli så værst da... spekulere enda litt på koss lakk d bli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 okey! ikke sikkert d blir samme lakken da altså? den kameleonlakken me svart å rød da? den e jo drittøff:P sikkert dyr å da men.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 bynn å oppdater litt? ;) Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Noen må invistere i et digitaltkamera... Men som lillebro sier, du må oppdatere... Tøft prosjekt... Ikke min smak men morsomt å følge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Noen må invistere i et digitaltkamera... Men som lillebro sier, du må oppdatere... Tøft prosjekt... Ikke min smak men morsomt å følge... word, bildene her smakte ikke akkurat av kvalitet ;) men bra prosjekt, blir sikkert bra... min tid med e36 er nok desverre over, men morro å se andre satser ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hehe.... joda, er vel på tide, tingen er at alt har gått litt i stå de siste månedene. Bilen står nå hos lakkerer, og har stått der en stund, grunnarbeid og alt er ferdig, bilen er grunnet og skal sprøytes en av dagene nå. Fargen blir litt spesiell. Bilen blir først lakkert rød, så legges to strøk med en transparent svartfarge utapå. Bilen vil se svart ut helt til solen treffer den, da vil den se dyyyyp rød ut, så det blir en slags kameleon-effekt :) har ikke pc hjemme så derfor er det ikke første pri å invistere i kamera :) Skal se om jeg stikker bortom lakkereren og knipset et par bilder i dag om folket vil se da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 ja fyr opp noen bilder :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ser du ofra sikkerhet foran et snodig ratt.. Jaja, hver sin lyst :P Syntes ikke noe særlig om denne bilen i fjor, men nå ser det ut som om den har potensiale :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ofra sikkerhet? Er ikke sånt dill som airbag på denne gamle tyskerbrakka vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ikke? Hmm.. Trodde det var standard på E36.. Broren til sambo har det på sin E36 328.. (95 modell, da btw) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 *håper det er farge på bilen når jeg kommer hjem fra jobb nå :p* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ikke? Hmm.. Trodde det var standard på E36.. Broren til sambo har det på sin E36 328.. (95 modell, da btw) Er ikke det på min iallefall :) Tror det kom i 93 eller 94.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Henta bilen nå, ble lakkert i går, ble 7 strøk med lakk på bilen, ble mellomslipet 3 ganger, utapå basen ble det lagt et sjikt med rød perlemor, ble jævli fornøyd! :p gleder meg til å se den fulle effekten av lakken i sola! Dårlige bilder tatt med mobil, men skal ta flere med skikkelig kamera når jeg har montert den. Stylinga blir lakkert i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 gleeder meg til å se biln ass!!! :D Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg