Kenti Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Henta bilen nå, ble lakkert i går, ble 7 strøk med lakk på bilen, ble mellomslipet 3 ganger, utapå basen ble det lagt et sjikt med rød perlemor, ble jævli fornøyd! :p gleder meg til å se den fulle effekten av lakken i sola! Dårlige bilder tatt med mobil, men skal ta flere med skikkelig kamera når jeg har montert den. Stylinga blir lakkert i dag! Teigen's som lakkert? mått du gi nå my for heile biln me stylinga? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bjørn Veiseth hete lakkerern.... Kjøpt biln for 3 år sida æ, helt original.. satt opp den sjøl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bjørn Veiseth hete lakkerern.... Kjøpt biln for 3 år sida æ, helt original.. satt opp den sjøl... Bjørn Veiseth? proffesjonel med firma eller bare hobby? stjørdaling? vart d bra eller? mått du gi my for heil lakkeringa? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 fiks noen bilder med ordentlig kamera a? :P er ikke så lett å se lakken akkurat :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bjørn veiseth driver "bilverksted hell" elns. Lakkeringa ble knallbra, et og annet støvkorn, men det kan fikses i ettertid. Vil ikke si hvor mye jeg betalte for lakkeringa (jeg kjenner han), men du kan ringe han på 74800274 dersom du lurer på pris på noe. Han er flink! Bilder med ordentlig kamera kommer når jeg får satt opp bilen... vil la delene ligge et par dager før jeg begynner og fikle for mye med de, er så kjedelig med fingermerker, har prøvd det før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bjørn veiseth driver "bilverksted hell" elns. Lakkeringa ble knallbra, et og annet støvkorn, men det kan fikses i ettertid. Vil ikke si hvor mye jeg betalte for lakkeringa (jeg kjenner han), men du kan ringe han på 74800274 dersom du lurer på pris på noe. Han er flink! Bilder med ordentlig kamera kommer når jeg får satt opp bilen... vil la delene ligge et par dager før jeg begynner og fikle for mye med de, er så kjedelig med fingermerker, har prøvd det før :) ok Takker;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 DÅRLIGE bilder, men sånn er fargen i riktig lys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 DÅRLIGE bilder, men sånn er fargen i riktig lys... så da ikke verst ut denj;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bjørn veiseth driver "bilverksted hell" elns. Lakkeringa ble knallbra, et og annet støvkorn, men det kan fikses i ettertid. Vil ikke si hvor mye jeg betalte for lakkeringa (jeg kjenner han), men du kan ringe han på 74800274 dersom du lurer på pris på noe. Han er flink! Bilder med ordentlig kamera kommer når jeg får satt opp bilen... vil la delene ligge et par dager før jeg begynner og fikle for mye med de, er så kjedelig med fingermerker, har prøvd det før :) skaff mæ go pris på FK Edition 2 felga da?;) styling tech sku æ få dæm for 8800kr uten dekk. d va 18 gange 9" te E36 Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 må kost av evt snø å ta nå bilda av biln no da:P har jo nestn ikke sett den sjøl jo Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hehe... d va d ja .p Må kom innom en dag d e sol da :) har itj nå cam no sjø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 jupp:) minn mæ på d da:S hm må jo kanskje kom på besøk en gang å.. har ikke gjort d enno Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hehe.... flytte jo snart igjen no, har jo bodd der i bare to år eller nå sånt da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 digger oz ceres! ble rå den fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hmja.. e litt sein av mæ :rolleyes: hehe Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg