mazda626v6euro Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hei folkens! Min svoger har en kamerat som er lakkerer. Han kan lakke min bil uten at jeg blir flådd til skinnet. Mitt spørsmål til dere er: Er det lurt? Jeg mener, er det negativt for bilens verdi? Det var jo det i gammle dager. :) Biler som hadde vært lakka hadde lavere verdi. Ikke det at den er så utrolig stygg, men siden han kom med tilbudet så har jeg tenkt på det. Vi hadde noen busker som sto langs innkjørselen og kvistene kom borti bilen. Litt stensprut. Sånne ting. Vet at broren til en her i forumet har lakka sin. Gode erfaringer?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg vil jo påstå at en ny lakka bil vil stige i verdi om det er bra utført og om du skal bytte til en annen farge må du få det registrert i vognkortet. Da jeg kjøpte min mazda så var den nylig lakka (2-3 år siden) og har i senere tid funnet ut at det er skikkelig dårlig arbeid. Det har flasset av store biter og grunning er tydeligvis ganske oppskrytt ifølge han som har lakka den.. :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 De skal i allefall være i samme farge. Han skal være flink. I følge svoger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 En bil med ny lakk dersom det er gjort ordntlig øker som ragua sier i verdi. Men dersom bilens lakk er relativt pen som er det vel greiere å legge pengene i noe annet kos til bilen ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 sikkert meg du tenker på når du sier "Vet at broren til en her i forumet har lakka sin. Gode erfaringer??????" vi fikk lakkert 323Fen hans... blå metalic :) jobber selv som lakkerer... så lenge det blir gjort skikkeleg stiger det... og viss du lakker den i en kulere farge kan den stige enda mer... men da utelukker du også mange kjøpere senere... f.eks så tviler eg på at en 50åring kommer til å kjøpe bilen til broderen liksom :rolleyes: holder på med min akurat NUH... fjerner rust og slikt atm... må legge til at bror min tros alt er på forumet han også da... bare ikke fult så aktiv ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg