Tokan Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Sa jeg skulle måle forbruket.. Kjørt en ca 550 og noen streker igjen på måleren, men med bensinpris på 11,10 har jeg ikke lyst å fylle enda. :( Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sjekk instruksjonsboka så finner du ut hvor stor tanken din er. Mener den er på 55 liter... Før du bestemmer deg for å bytte LMM, så prøv å rens den. Det hjelper ofte. Går ikke bilen ugjevnt på tomgang eller drar dårlig, tror jeg imidlertid ikke den har paja... Jeg fikk beskjed på verkstedet nå for et par dager siden at det er på diesel biler du bytter luftmengdemåleren, ikke bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Update: ifølge instrusjonsboka skal 1,6 med manuelt gir skal følgende gjelde: Bykjøring 1,05 Landevei 0,59 Totalt 0,76 Beregnet ut fra 37% by og 63% landeveiskjøring. Jeg hadde kjørt 655km og fylte 49,5L. Resultat: 0,755 Fornøyd med det :) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg fikk beskjed på verkstedet nå for et par dager siden at det er på diesel biler du bytter luftmengdemåleren, ikke bensin. Lmm går på bensinbiler også. Tror dette som regel er noe som skjer etter montering av konfilter. Følerne blir tildekket av olje fra filtret(for mye olje etter vask), eller ødelagt som følge av at filteret ikke filtrerer godt nok. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg