Speedtouch Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Heisann:) i den nyinnkjøpte bilen min er det noen sjeldne seter sa han jeg kjøpte bilen av. Som du ser er det delskinnseter og disse var visst vanskelig og få tak i,, så viss eg noen gang skulle selge dei så måtte eg ikke selga dei billig sa han:) Så viss det er noen som har tips om sånn circa hvor mye dei er verdt hadde det vore fint om dykk sa i fra :) Takker mye for svar http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=669892 (Se på bildet av interiøret) Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Haha, stemmer det ;) Kameraten min har de samme, bare med m emblem i ryggen. Husker vi kjøpte de på huggern, var vill pruting hehe. Fikk begge for 1500, og de var helt strøkne! Men det var vilt billig! Haha husker han sa ja nå har du fått Hortens, Vestfolds, Norges og ja Skandinavias billigste stoler hehe :D Husker han la ut om alle som hadde spurt om de, bare sprøyt sikkert, hvis ikke hadde de tatt de før oss hehe... Vetta faen hva de er verdt jeg, er de fine så kan du nok få en del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg