Gå til innhold

Golf IV selges!

Ranger emnet

harryla

Anbefalte innlegg

Så skal min største kjærlighet selges!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=708956

Ikke nøl med å ta kontakt for spørsmål.

Ser jo helst at noen som er gla i bil, dvs folk som hører hjemme på slike forum, kjøper bilen: )

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for de som evt har nådd å fatte interesse for denne våte drømmen, men ombestemte meg akkurat.. Klarer ikke å kvitte meg med denne, så annonsen annuleres! Beklager!

rival: Takk for kopmplimentet og Primeraen va d så mye galt med at jeg i en alder av 20 nå kan sverge på at jeg aldri kommet til å kjøpe en nissan igjen! Fytti grisen! Hadde den i 5 mnd. Sto 3 mnd å kosta mæ ca 30000 i reperasjoner.. bare ræææva.. alltid noe nytt som gikk galt når noe annet var fiksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for de som evt har nådd å fatte interesse for denne våte drømmen, men ombestemte meg akkurat.. Klarer ikke å kvitte meg med denne, så annonsen annuleres! Beklager!

rival: Takk for kopmplimentet og Primeraen va d så mye galt med at jeg i en alder av 20 nå kan sverge på at jeg aldri kommet til å kjøpe en nissan igjen! Fytti grisen! Hadde den i 5 mnd. Sto 3 mnd å kosta mæ ca 30000 i reperasjoner.. bare ræææva.. alltid noe nytt som gikk galt når noe annet var fiksa!

?! Da har du jaggu vært uheldig... Har hatt 2 SRi og har aldri hatt et eneste problem, nå har jeg en 2.0 SLX og eneste jeg har skifta på 7(!) år er plugger, olje og bremseklosser... Hele familien min er Nissan-eiere bare pga. de er driftsikre som fy. Kan ikke forstå at du har hatt så mye problemer...

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! det var saker og slik skal det jo være! Selvsagt kan en goooo grunn være at man gjorde null undersøkelser om bilen før den ble kjøpt, man er fort litt impulsiv i sin ungdom.. Men man har i det minste tatt lærdom av det, bare trasi at det skulle koste såpass å gjøre meg billøs over lengre perioder til tross for at jeg akkurat hadde kjøpt den. Japanere har jo rykte på seg for å være driftssikre så jeg antar at dersom en nissan blir vedlikeholdt slik de skal, så oppstår det sikkert ikke noe større. Jeg fikk nok tak i den værst behandla primeraen i Norge, håper det iallfall for dere Primeraeiere, men denne opplevelsen brant jeg meg noe så jævli på! Primera kan bli en ekstremt tøff bil, men kan ikke få meg til å kjøpe det i framtiden, desverre. Sier riktignok ikke nei dersom jeg skulle få slengt en 350z etter meg heller da: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! det var saker og slik skal det jo være! Selvsagt kan en goooo grunn være at man gjorde null undersøkelser om bilen før den ble kjøpt, man er fort litt impulsiv i sin ungdom.. Men man har i det minste tatt lærdom av det, bare trasi at det skulle koste såpass å gjøre meg billøs over lengre perioder til tross for at jeg akkurat hadde kjøpt den. Japanere har jo rykte på seg for å være driftssikre så jeg antar at dersom en nissan blir vedlikeholdt slik de skal, så oppstår det sikkert ikke noe større. Jeg fikk nok tak i den værst behandla primeraen i Norge, håper det iallfall for dere Primeraeiere, men denne opplevelsen brant jeg meg noe så jævli på! Primera kan bli en ekstremt tøff bil, men kan ikke få meg til å kjøpe det i framtiden, desverre. Sier riktignok ikke nei dersom jeg skulle få slengt en 350z etter meg heller da: )

Hehe.... Vi er saftig Offtopic her nå men. Om man behandler en Primera som hvilken som helst annen bil så skal den holde rimelig lenge gitt.... Så aner ikke hvor voldtatt bilen din har blitt. :D

Familien min har hatt hele regla av Nissan: Bluebird, Cherry, 200sx, primera, almera og X-trail... Aldri vært noe å klage på, men som sagt - Ting kan jo gå i stykker på alle typer biler... Neste gang, uansett om du kjøper bmw, vw, nissan, toyota, peuueugooeut etc. SJEKK alltid nøye, men det har du vel lært nå. :)

Takk for meg...

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant d du sier! : ) og jeg kan garantere deg at jeg har lært leksa mi: ) så skal kanskje ikke avskrive nissan helt enda: ) Blir å skifte bil i løpet av sommeren så da får vi se. Takk for tipsene: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider