Gå til innhold

bilder av senket passater

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Hei.

som topic sier, kan folket legge ut bilder av passatene sine der det vises hvor lave eller høye de er å skrive hva slags fjører å dempere de har på bilen?

jeg syns min er for høy å vurdere nye fjører i år men syns det er surt sia e kjøpte fjører å dempere i fjor (FK)

uansett, noen som gidd å legge ut?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

før senk: utenemblem2.jpg

etter "senk" Resize%20of%20mycar.jpg

er ikke fornøyd me reslutatat av den senkinga.. tru kansje e fikk feil fjører, sendte å sendte mail me tyske FK og den norske importøren men ble ikke no løsning på det.. tyskerne mente det var riktige fjører, men jeg tror det er til en nyere type passat..

bilen er sykt stiv da, det skal den ha.

derfor e vurdere å kjøpe meg 40mm fjører av en eller annen type, samt skåler foran og bruke de demperne som sitter der i dag (FK dempere)

vemund

EDIT: må få med at på bildene sitter det 195/50-15 dekk på.

de har for liten rulle omkrets, så de orginale vinter hjulene 185/65-14 fyller en god del bedre opp buene.. men fordi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke somla meg til å ta bilder av kjærra enda.

Men skal ordne det.

veit egentlig ikke eksakt hvor mye den er senka, men det minner fælt om den hvite som står over her.

Skal vaske bilen og ta bilder så skal dere se.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passat Kara, du må føle deg snytt.. Ingen høyde forskjell i det hele å det store..

føler meg snytt. hehe din tankeleser.

men vet ikke helt hva e ska gjøre jeg.. noen tips?

syns det er litt kjipt å kjøpe justerbart nå å..

men den ble lavere det gjorde den men ikke så mye.

hva slags merke har du kurtmann å hadde du infinal?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider