Gå til innhold

audi 90 gt til audi 90 quattro

Ranger emnet

stianTm

Anbefalte innlegg

Som det står på ''tittelen'' så driver jg og lurer på om jg skal kjøpe meg en audi 90, og skaffe meg et quattro driv verk, og gjøre den om til en quattro, Men så kommer problem stillingen. Er det veldig masse jobb? eventuelt noe som må tilpasses? :P det er det jo mest sannsynelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen????

hvis du kjøper en dele bil som du skal ta delene fra så ser du jo hva som må til, mellomakslingen må jo gå et sted, bakakslingen, bensintanken må flyttes , eksosen må flyttes, fjørbeina er helt sikkert forskjellige.

Men har du bil og ta deler av så lar deg seg gjøre....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jg har lommebok på størrelse med huset ditt da?? hva vet du om det? LOOOSEr...

Ja der beviste du jo at du ikke er særlig voksen, makan til og oppføre seg som en fjortis,

jeg fortalte deg om noe av det du må bytte og så kommer du med en sånn kommentar som unga i barnhagen gjør!

og hvis du har så mye penger så kan du vel bare bygge det, trenger ikke ha stor lommebok for og bygge om en sånn bil, de koster ikke mye lengre....

og prøv og ikke sleng mer dritt da beviser du bare for meg og de andre som leser dette at du bare er en liten snørrunge, det regner jeg med du skjønner...

og hvis du søker litt på vacn sitt forum så finner du sikkert litt hjelp der, er det j prøver oxo vet du, OG HJELPE DEG, men det er kanskje litt vanskelig og forstå for deg som er så moden, voksen og rik....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jg har lommebok på størrelse med huset ditt da?? hva vet du om det? LOOOSEr...

Når du starter en tråd og svarer folk med den fjortisattituden der får du finne på noe annet.

*lock*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår