Gå til innhold

Spiller i nye astra

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er en liten boks som du kobler på høyttaler ledningene. den gjør da om høyttaler signalet til lav ninvå signal, altså phono viss du skjønner hva jeg mener. en sånn boks får du kjøpt feks av meg og koster 120kr. bare du ikke kjøper stinger så blir det bra. stinger boksen er forferdelig dårlig.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten boks som du kobler på høyttaler ledningene. den gjør da om høyttaler signalet til lav ninvå signal, altså phono viss du skjønner hva jeg mener. en sånn boks får du kjøpt feks av meg og koster 120kr. bare du ikke kjøper stinger så blir det bra. stinger boksen er forferdelig dårlig.

Okei. Og dette fungerer som en fullgod phono-utgang dette eller?? Skal bare bruke det til en sub i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som suger litt på de nye oplene er at kjørecomputer er innebygd i originalspilleren,kjipt hvis en har lyst å bytte spiller..

...og hvor nye biler gjelder dette? Har selv en Vectra 98-modell, der jeg har bytta ut anlegget, og fått koblet til kjørecomputeren slik at det står hvilken radiokanal jeg hører på osv... Kan hende det er enda nyere modeller du tenker på da... Ville bare nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvor nye biler gjelder dette? Har selv en Vectra 98-modell, der jeg har bytta ut anlegget, og fått koblet til kjørecomputeren slik at det står hvilken radiokanal jeg hører på osv... Kan hende det er enda nyere modeller du tenker på da... Ville bare nevne det.

Hvordan har du fått det til ? Kjøpt sånn der overgangsgreie til noen spillere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider