Gå til innhold

Lagt i håndjern for "råkjøring"

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

http://www.spjelkavika.no/nyhet/300305/rakjoring.htm

Nå har politiet tatt helt av. Legge folk i håndjern for å ha kjørt for fort, attpåtil foran pressefotografer. Noen skulle hatt juling. fatality

Et ukjent antall forelegg og fire førerkortbeslag var resultatet etter politiets aksjon på innfartsvegen tirsdag kveld. En bilfører ble påført håndjern etter råkjøringen.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bør de ha hatt mistanke om noe seriøst, ellers burde de hatt litt juling! slapp jo narkohund løs i bilen og.. men hvis det e noe annet, blir det feil å framstille det som råkjøring :/

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poletiet i norge er ikke kjent for å overreagere slik uten grunn..

dette er ffa ikke USA .. her blir man ikke skutt 50 ganger for å ta frem lommeboka ...

og alle dere som whiner om at snuten er uretferdig ...slutt .. dere har bare dere selv å skylde på..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge folk i håndjern for å ha kjørt for fort, attpåtil foran pressefotografer. Noen skulle hatt juling. fatality

Måtte i så fall vært han som kjørte for fort..

De fleste av dere har forhåpentligvis lappen og bør vite hvor mye lengre stopplengda blir om man dobler hastigheten. 157km/t i 80-sona er totalt uforsvarlig..

Edit: typo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

men det er jo rått at man blir behandlet som en

kriminell(raner,drapsmann,tyv,biltyv,voldsmann osv) når man gasser litt på da notin notin notin

For å sette det litt på spissen så er man jo en potensiell drapsmann når du kjører i 157 i 80 sone..... :rolleyes:

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det litt på spissen så er man jo en potensiell drapsmann når du kjører i 157 i 80 sone..... :rolleyes:

hehe .. eller når noen kjører 10km/t under fartsgrensene å du ikke kan ta forbikjøring :rolleyes:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vart på 3 felts vei( 2 fellt den veien han vart tatt. på god vei, godt føre.)

Hadde flaks og ikkje vart tatt sjølv.

Her stod dei midt i rundkjøringa å stoppa dei som hadde kjørt for fort, å beordra dei til å køyre bort til der den 3 politimannen sto.

Merkligaste kontrollen eg har sett...

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok si meg enig med Asim, Kebab gud, metz og TAm her gitt.. denna fyren syns jeg ikke synd på.. og ikke kom her å si at jeg er prippen :P jeg har gjort dummere ting enn det der sjøl..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay her er litt fakta i saken (han er en bekjent av meg)

*Han er narkiss.

*Han har blitt tatt for fyllekjøring før.

*Han har et tempremang som ikke ligner grisen.

Så ser ikke noe galt i at han fikk håndjern på seg, eller at de sendte narkobikkja gjennom bilen hannes.

Spjelkavika.no er btw verdens mest latterlige nettavis :rolleyes:

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider