triggerhappy Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 http://www.spjelkavika.no/nyhet/300305/rakjoring.htm Nå har politiet tatt helt av. Legge folk i håndjern for å ha kjørt for fort, attpåtil foran pressefotografer. Noen skulle hatt juling. fatality Et ukjent antall forelegg og fire førerkortbeslag var resultatet etter politiets aksjon på innfartsvegen tirsdag kveld. En bilfører ble påført håndjern etter råkjøringen. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hva blir det neste? Glattcelle for å kjøre med ulovlig sotete ruter? :rolleyes: Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 her bør de ha hatt mistanke om noe seriøst, ellers burde de hatt litt juling! slapp jo narkohund løs i bilen og.. men hvis det e noe annet, blir det feil å framstille det som råkjøring :/ Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det eneste vi vet om denne historien er jo at denne fyren kjørte fort.... det er nok stor sannsynlighet for at han har et noe frynsete rulleblad :D Sikkert derfor politiet ikke gidder å begrunne hvorfor de har narkohund med i bilde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 poletiet i norge er ikke kjent for å overreagere slik uten grunn.. dette er ffa ikke USA .. her blir man ikke skutt 50 ganger for å ta frem lommeboka ... og alle dere som whiner om at snuten er uretferdig ...slutt .. dere har bare dere selv å skylde på.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Legge folk i håndjern for å ha kjørt for fort, attpåtil foran pressefotografer. Noen skulle hatt juling. fatality Måtte i så fall vært han som kjørte for fort.. De fleste av dere har forhåpentligvis lappen og bør vite hvor mye lengre stopplengda blir om man dobler hastigheten. 157km/t i 80-sona er totalt uforsvarlig.. Edit: typo Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hehe... men det er jo rått at man blir behandlet som en kriminell(raner,drapsmann,tyv,biltyv,voldsmann osv) når man gasser litt på da notin notin notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hehe... men det er jo rått at man blir behandlet som en kriminell(raner,drapsmann,tyv,biltyv,voldsmann osv) når man gasser litt på da notin notin notin For å sette det litt på spissen så er man jo en potensiell drapsmann når du kjører i 157 i 80 sone..... :rolleyes: Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 For å sette det litt på spissen så er man jo en potensiell drapsmann når du kjører i 157 i 80 sone..... :rolleyes: hehe .. eller når noen kjører 10km/t under fartsgrensene å du ikke kan ta forbikjøring :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Dette vart på 3 felts vei( 2 fellt den veien han vart tatt. på god vei, godt føre.) Hadde flaks og ikkje vart tatt sjølv. Her stod dei midt i rundkjøringa å stoppa dei som hadde kjørt for fort, å beordra dei til å køyre bort til der den 3 politimannen sto. Merkligaste kontrollen eg har sett... Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 høres mer som er sperring enn kontroll .. de var nok ute etter han ja Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 For å gå litt offtopic så syns jeg de fleste motorveier her i norge er gode nok for å ha høyere fartsgrense.. Har også hørt at å kjøre i 100km/t er det mest miljøvennlige når du tenker forbruk/mil. Ikke skyt meg hvis dette er feil, forteller bare hva jeg har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Må nok si meg enig med Asim, Kebab gud, metz og TAm her gitt.. denna fyren syns jeg ikke synd på.. og ikke kom her å si at jeg er prippen :P jeg har gjort dummere ting enn det der sjøl.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Okay her er litt fakta i saken (han er en bekjent av meg) *Han er narkiss. *Han har blitt tatt for fyllekjøring før. *Han har et tempremang som ikke ligner grisen. Så ser ikke noe galt i at han fikk håndjern på seg, eller at de sendte narkobikkja gjennom bilen hannes. Spjelkavika.no er btw verdens mest latterlige nettavis :rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 For å sette det litt på spissen så er man jo en potensiell drapsmann når du kjører i 157 i 80 sone..... :rolleyes: Like mye drapsmann i 80 som 157... Litt lettere å miste kontrollen men doh Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg