maxmix Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Okay her er litt fakta i saken (han er en bekjent av meg) *Han er narkiss. *Han har blitt tatt for fyllekjøring før. *Han har et tempremang som ikke ligner grisen. Så ser ikke noe galt i at han fikk håndjern på seg, eller at de sendte narkobikkja gjennom bilen hannes. Spjelkavika.no er btw verdens mest latterlige nettavis :rolleyes: ok, end of story :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Standard prosedyre når man stopper noen og sjekker førerkort er at man ber om et oppslag i politiets registre på personnummeret. Her kommer alt "dumt" man har gjort utenom forenklede forelegg frem.. Er da rullebladet langt som et vondt år er det ganske innlysende at videre fremtreden blir annerledes enn om personen har plettfritt rulleblad. Så enkelt er det bare, og håndjern setter man ikke på noen som bare har råkjørt, det er nok opptil flere bakenforliggende grunner.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Politiet setter jo håndjern i henhold til egen sikkerhet også, og hvis den som blir påført håndjern prøver å stikke av, er det lettere å ta han igjen... Og som det blir sagt, så har jeg ikke hatt noen negative møter med politiet.. og jeg har kommet i kontakt med dem ganske ofte, og de har ALLTId, og da mener jeg ALLTID behandlet meg med respekt, og vært venlige og hyggelige mot meg.. Det har nok noe med at jeg alltid prøver å være, grei, medgjørlig og hyggelig når jeg treffer på dem.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tror bortimot samtlige politi her i byen vet hvem han polakken der er:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Selv om han er narkiotikamisbruker osv, så mener ikke jeg at det er nok til å bli lagt i håndjern.. tror nok at politiet handler ut ifra oppførselen! at han muligens reagerte kraftig (noen nevnte et temperament her) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Som sagt. Hadde jeg tatt han for noe som gjør han lappeløs i 2 år så hadde jeg og lagt han i jern;) Han skrøt forresten over og ha kjørt på innfartsveien til ålesund i 180 med kun håndbrekk som bremser :knob: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Han skrøt forresten over og ha kjørt på innfartsveien til ålesund i 180 med kun håndbrekk som bremser :knob: viser jo hvor forbanna smart han er da sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvis politiet vil sette på dere håndjærn, så må dere pent føye dere, eller dere kan stritte i mot...å havne på glattcelle...en av to.. vil dem sleppe hele kennelen sin inn i bilen deres for å snuse etter stoff, så må dere stå pent å se på. så lett...så enkelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg