rfPolo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Så en hvit yotta Supra mk 4 med full styling og stoore felger igår på askøy. Noen som vet hvem sin det er? Fra askøy, bergen eller? Gikk på prøveskilt. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Så en hvit yotta Supra mk 4 med full styling og stoore felger igår på askøy. Noen som vet hvem sin det er? Fra askøy, bergen eller? Gikk på prøveskilt. hmmm, den har jeg ikke sett :rolleyes: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hmmm, den har jeg ikke sett :rolleyes: har ikke sett den før jeg heller. Sto utenfor designstudio igår.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=706419 Toyparts sin T88 singelturbo supra vil jeg tro det var.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=706419 Toyparts sin T88 singelturbo supra vil jeg tro det var.. jepp, var den. 700hkdamndamn synd jeg ikke så den kjøre da.. 20" felg, synes de var litt stor :rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er helt riktig at det var den du så.. Du kommer nok også til å se den om du tar turen til Arenum i helgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er helt riktig at det var den du så.. Du kommer nok også til å se den om du tar turen til Arenum i helgen. :) mistenker at den var å fikk på seg noe folie?;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Det er helt riktig at det var den du så.. Du kommer nok også til å se den om du tar turen til Arenum i helgen. :) Rå bil! Dette høres lovende ut, gleder meg til helgen! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg