golfrider Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 ..ikke en slik kjapp hånd! :rolleyes: Skulle gjerne ha "montert" disse felgene skikkelig og fått en mørkere farge på spiler/senter på felgen. Gjerne matt svart eller mørk grå.. (gjerne fjerne det du ser av de felgene som sitter på også! Vet ikke om dette er et egnet bilde men.. lurer nemlig på om jeg skall polere kanten og lakke senter.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Må ha det samme bildet uten felgene på..... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 din gris:) haha, gidder noen gi meg en kjapp hånd.. jerkoff slapp i dag? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jeg må ta noen nye bilder over helgen.. Har ikke det bildet uten felgene på.. :titties: :rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 disse felgene med svart/mørk grå senter (gjerne matt) et bilde rett fra siden (gammelt bilde) Hjelper dette? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg