tobbern Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei! Leter etter ett sted som kan lodde ut den orginale eeprom chipen som står i hjernen til bilen min og lodde inn en holder for den nye chipen. Hadde jeg hatt antistatisk lenke, utstyr osv skulle jeg gjerne gjort det selv iom at jeg har gått elektronikk.. Må være ett sted i drammen\asker helst... Jeg har prøvd service ekspertenVest og hifi centeret i drammen... Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 kan godt ta jobben jeg... kan ta det på jobben på økern i oslo. ring meg gjerne på 95285195 hvis det er aktuelt.. ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hvor ligger det? er ikke kjent i oslo :) og ca hvor mye skal du ha osv..det jeg er mest redd for er hvis noe går galt og ingen tar økonomisk ansvar.. derfor det skulle vært en bedrift. Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg