Gå til innhold

Jeg har hentet pakke fra Japan

Ranger emnet

70c

Anbefalte innlegg

Jepp, bestilte noe styr gjennom en kamerat som har en bekjent over nett i Japan. Fyren jobber visstnok for Drift King (Keiichi Tsuchiya) om sommeren, og arrangerer motorsportstevner etc. i Japan.

japan_01.jpg

Scannet noen par sider fra bladene, trykk på bildene for å få en større versjon.

Option-bladet

japanblad_01_lite.jpg japanblad_02_lite.jpg japanblad_03_lite.jpg

Det lille reklamebladet/Toyota-bladet

japanblad_04_lite.jpg japanblad_05_lite.jpg japanblad_09_lite.jpg

Toyota-bladet

japanblad_06_lite.jpg japanblad_07_lite.jpg japanblad_08_lite.jpg

Den nyeste Option-videoen kom faktisk ut på lørdag, vol. 133. Jeg har vol. 130 som høyeste. JDM Option-dvdene med engelsk tekst er i mindre volumantall, har sikkert plukket ut de viktigste. En av DVDene jeg har er noe BestMotoring-saker kalt HotVersion. Ser ut til å inneholde testing av to dekk mot hverandre, special battle og FR vs AWD.

I går så jeg Option vol. 127; Autobacs D1 Grand Prix runde 4 2004. Da jeg var ferdig skulle jeg til å ta DVDen i coveret igjen, da jeg fikk øye på et britisk flagg på baksiden. Jeg så på det, og der var jamen meg det lille de laget fra Birmingham i England, der Fredrik Sørlie vant som extra track. Artig, selv om jeg skjønte like lite som dem han (Ken "The Monkey" Nomura) snakket til. Han hadde riktignok med seg en tolk, og fikk med seg en eller annen europeer og kommenterte litt halvseriøst. De inngikk faktisk veddemål på finalen mellom en blå AE86 og Sørlie. Europeeren vant litt spenn av Nomura, hehe.

Flirer godt når fyren kødder seg foran kamera på måten som gav ham tilnavnet monkey. "Hachiroku..Fuledolik Solie". Da han stakk av med seieren tok både Fredrik Sørlie, Ken Nomura og medkommentatoren turen opp på taket av Sørlies Corolla, og helt på slutten sier Nomura "arigato" til en eller annen i en mobiltelefon, og så tar Sørlie telefonen og sier: "Det var Ken Nomura" på godt østlandsk. Artige saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hehehe ikke for å være klysete, men, kontakter i Japan og du bestiller BLADER???? :)

Jeg har ikke direkte kontakt i Japan, det er gjennom en kamerat. Ett magasin/bok/blad og ett reint blad bestilte jeg, resten DVDer. Går jo alltids an å forespørre flere ganger. ;)

Har utrolig lyst å reise til Japan en eller annen gang, å være der en stund. Kulturen/bilene fascinerer meg. Ser sikkert bra merkelig ut at jeg faktisk kan sitte og se på DVDer der all snakking og tekst foregår på et språk jeg ikke har fjerneste aning på, og digge det. (Nå er det riktignok ikke spesielt tungt å sette seg ned for å se profesjonell drifting fra moderlandet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider