Hansy Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Heisann! Har planer om å kjøpe en brukt radiostyrt bensinbil,noe jeg bør være obs på? Eventuelle feil som kan dukke opp?Vanskelig å skru på en slik? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 er det bensin eller nitrobil du skal ha? har selv hatt 5 nitrobiler,da må man regne med å skru 50% av tiden,og man må regne med å kjøre sunt titt og ofte,det er ikke så holdbart. det er også vanskelig å få det til å gå 100%,har kjøpt brukt nitro bil 1 gang før,og aldri igjen,med mindre du kjenner han,og vet hvilken stand den er i. delene til nitro biler er også jævli dyrt. men skal du kjøpe så kjøp et merke som du vet at det går å få tak i deler til. men har du råd,så kjøp fg boble,eller en annen bil av fg. det er mye råere,kjører ca 45min på en tank,bruker jo også 95 blyfri+2% olje. disse bilene er mye mere holdbare en nitro biler,og prisene på delene er mye billigere,da du får kjøpt deler der de selger zenoa motorsager,lette å stille inn er de også. disse bilene får du fra ca 4500 kr brukt. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Takk for tipsene,mye nyttit info her.Bilen er en bensinbil,prisen jeg får den for er greit. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 bensinbil er bare rått,bare jeg får fikset den andre 1:1 bilen min,så blir vel det en ny fg monstertruck på meg. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg