Gå til innhold

Endelig Golf!

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Pga ny bil selges nå golfen. Har allerede kjøper. Men jeg har en annen einser i bakhånd som skal bli rullende pendlerprosjekt;) Den har gått litt lenger (170k) men er i litt bedre stand enn den røde Det er en tidlig 80 diesel:D Hvit med blodrødt interiør:D Wolfsburgratt og gode greier:D Så jæævlig sweeeet! Trenger bare nye forskjermer og bremseklosser foran+ batteri, så er den god:)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glem forrige post;) Kjøper og selger (meg:D) feiga ut. Heldigvis, tror jeg ville ha angra hvis jeg hadde solgt den. Tror det blir oppussing, for så å selge den billig til lillesøstra mi, mens jeg legger alt for mye penger i en dieseleinser;)

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den røde er nå til salgs (igjen ;)) fordi jeg har funnet en 78 diesel som skal bli mitt prosjekt. Den røde ble kjøpt i mangel av en med små baklykter, og når jeg nå har funnet en så går min for 1500 kr. Da får kjøper hente`n sjæl tenker jeg.. Huff, blir bare rot med disse golfene. Har enda ikke fått kontakt med eier av den hvite dieselgolfen.. Diesel powaaaaahhh!! Er det mye gamp i dieseleinseren da?

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står i glomfjord, 17 mil sør for bodø, er kanskje kjørbar når jeg har tappa all den overflødige olja av den... Den går såvidt, men fant ut at den har kanskje dobbelt så mye olje som den skal ha på seg. Tror forrige eier har misforstått oljebytte litt ja.. Men jeg ville så absolutt ha hatt en følgebil for å hjelpe seg på vei med den. Stoler ikke på at den går så langt

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Aargh, blir ikke 78 golf på meg likevel. Oppspist.. Bilen er bare kjeks.. Men får da gir og motor, bensintank og stash, så får jettan seg daisel når forrige eier blir frisk nok til å levere den :) Får se om jeg gidder å selge den røde, er et ok utgangspunkt. Men jeg er ingen fan av de store baklysa...

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hehe, jeg bare er sånn :D Hadde det ikke vært for at 78 dieselen var oppspist så hadde jeg hatt den nå.. Gidder forsåvidt ikke selge den røde, skal rat`e den:D Da trenger jeg mest bare hive på senk, den er så rat at det svir i øya :D Men skal jo ha single round grill med kromlist og litt annet på den og..;) Noen som har gamle gtifelger til meg? Trenger ikke være strøkne, bare billige :D Type sånn:IMG_0223.jpg

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

har fått meg en 78 diesel delebil, har tenkt å sette rumpa fra den over på 83en, noen som vet hvor jeg bør kappe? Vil ha små baklys på bilen ;) Vurderer Supersport fra eyecandy når lønna kommer, men hvis noen har et billig brukt sett med gewinde, så tar jeg gjerne det ;) Og, ja, 78en er ferdig.. Svikt i taket etter å ha blitt løfta med stropp gjennom fordørvinduene anger2 Jeg skulle ha den, og sa til selger at han faen ikke måtte gjøre det. Men hørte han på meg? Nei.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider