Gå til innhold

Kjøpte noen drifting-DVDer

Ranger emnet


70c

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i en tråd inne på Offtopic-forumet har jeg bestilt noen DVDer fra Japan som inneholder drifting. Her er de jeg har:

 

v_hatubai_saisin2.jpg

 

Da jeg var ferdig med å se videoen så jeg dette bakpå coveret:

extra.jpg

 

For dem som ikke vet hva dette gjelder, er det den delen Option filmet i England, der Fredrik Sørlie stakk av med seieren i den første D1-støttede europeiske driftingkonkurransen. Ken Nomura er reporter, og jeg skjønner stort sett ingenting, men det er bra underholdning.

 

Deretter har jeg vol.129.

v_hatubai_saisin2.jpg

 

Ekstradelen på denne handler om Levin/Trueno-modeller, der de blir testet og sett på. Noen finfine stykker der.

extra.jpg

 

Så var det vol.130.

v_hatubai_saisin2.jpg

 

Denne DVDen har jeg ikke sett enda, men coveret inneholder faktisk et D1 Grand Prix PS2-spill.

 

Jeg har en DVD laget av Option-folket, men fant ikke bilde av coveret.

bn_d1grand.gif

 

Den heter 2003 D1 Grand Prix, og inneholder bl.a. noe oppsummering fra 2002 D1 Grand Prix. Har ikke fått sett denne ennå.

 

Jeg har én fra en driftingserie med navnet på japansk, også laget av Option-folket.

vol_05.jpg

 

Også har jeg en siste jeg heller ikke fant cover på, en BestMotoring Hot Version vol.71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av DVDene kostet over 200kr i utgangspunktet, men jeg bestilte ikke gjennom butikk heller, så den tollgrensen er det så som så med. Jeg mener du kan splitte pakker om det blir for dyrt med toll, slik at hver og en kommer på under 200, men man kan vel også få dem du bestiller av til å bare skrive at verdien ikke overstiger 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driftbilble.jpg

Denne DVD'en er bare Genial, den er laget av Driftekongen Keiichi Tsuchiya.

i filmen demonstrerer han alle de 6 forsjellige teknikene.

 

Jeg fant den på Ebay men den kan bestilles Her

 

 

 

 

 

 

keichi.jpg

 

Keichi "Drift King" Tsuchiya

In '84 Tsuchiya wins the Fuji Freshman racing series 6 races in a row. His tail slide corning style earned him the "Drift King" name. The once notorious touge street racer who had his racing license suspended at one time eventually expands his career internationally and wins the GT-2 class in '85 at Le Mans 24 hrs. Since 2000 Tsuchiya has competed in the JGTC 500 series with the ARTA NSX. He is one of the founders and also a judge for the D-1 Grand Prix drifting competition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår