70c Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Som jeg skrev i en tråd inne på Offtopic-forumet har jeg bestilt noen DVDer fra Japan som inneholder drifting. Her er de jeg har: Da jeg var ferdig med å se videoen så jeg dette bakpå coveret: For dem som ikke vet hva dette gjelder, er det den delen Option filmet i England, der Fredrik Sørlie stakk av med seieren i den første D1-støttede europeiske driftingkonkurransen. Ken Nomura er reporter, og jeg skjønner stort sett ingenting, men det er bra underholdning. Deretter har jeg vol.129. Ekstradelen på denne handler om Levin/Trueno-modeller, der de blir testet og sett på. Noen finfine stykker der. Så var det vol.130. Denne DVDen har jeg ikke sett enda, men coveret inneholder faktisk et D1 Grand Prix PS2-spill. Jeg har en DVD laget av Option-folket, men fant ikke bilde av coveret. Den heter 2003 D1 Grand Prix, og inneholder bl.a. noe oppsummering fra 2002 D1 Grand Prix. Har ikke fått sett denne ennå. Jeg har én fra en driftingserie med navnet på japansk, også laget av Option-folket. Også har jeg en siste jeg heller ikke fant cover på, en BestMotoring Hot Version vol.71. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 kostet noen av disse over 200kr? (toll grensen) isåfall hvor mye kom det på? :) hadde planer om å kjøpe denne http://store.driftingshop.com/sh180sswandm.html vet den koster under 200 men med shipping så kommer den vel på over 200 og da må jeg betale toll etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 vet den koster under 200 men med shipping så kommerden vel på over 200 og da må jeg betale toll etc. Nope, 200-grensa er kun for prisen, UTEN frakt! Men hvis varen koster 201 så må du betale toll på hele beløpet... Syke regler ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ingen av DVDene kostet over 200kr i utgangspunktet, men jeg bestilte ikke gjennom butikk heller, så den tollgrensen er det så som så med. Jeg mener du kan splitte pakker om det blir for dyrt med toll, slik at hver og en kommer på under 200, men man kan vel også få dem du bestiller av til å bare skrive at verdien ikke overstiger 200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 MEN Hvis det blir ødelagt på veien, så får du bare verdien som står utenfor pakka.. Dvs at hvis du f.eks har filmer for ca 1000 kr, så får du tilbake kanskje 200kr...Kjipt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det stemmer, men det er en risk man må ta. Gikk heldigvis fint for meg. Coveret og pakken beskytter i hvertfall mot svakere støt/trykk, og vann tar det heller ikke skade av. Om det blir sendt til Sibir er det vel kanskje litt kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 ...........High Octane Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyBeeR Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Denne DVD'en er bare Genial, den er laget av Driftekongen Keiichi Tsuchiya. i filmen demonstrerer han alle de 6 forsjellige teknikene. Jeg fant den på Ebay men den kan bestilles Her Keichi "Drift King" Tsuchiya In '84 Tsuchiya wins the Fuji Freshman racing series 6 races in a row. His tail slide corning style earned him the "Drift King" name. The once notorious touge street racer who had his racing license suspended at one time eventually expands his career internationally and wins the GT-2 class in '85 at Le Mans 24 hrs. Since 2000 Tsuchiya has competed in the JGTC 500 series with the ARTA NSX. He is one of the founders and also a judge for the D-1 Grand Prix drifting competition. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg fant den på Ebay men den kan bestilles Her Eller her :) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1160 Har vel bare de "vanlige" JDM Option filmene vi da :) http://www.bilradiospes.no/menyendre.php?sprodkat=X-Treme%20Bil%20-%20MC%20filmer&sopen=DVD%20FILMER Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyBeeR Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 jepp men det er billigere på Ebay, jeg betalte 13 dollar inkludert frakt. Det blir 79kr :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 jepp men det er billigere på Ebay, jeg betalte 13 dollar inkludert frakt.Det blir 79kr :rolleyes: Betviles ikke :) Men jeg personlig er av den oppfatning...at om jeg skal ha noe...så vil jeg ha det right away....gidder ikke vente... :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg