Ratata Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Hey! Velkommen "hjem" da :) Hvor i landet blir landingspunktet? Blir det på Østlandet så må du jo ta deg en tur til Rudskogen og vise fram hærligheten :D Ikke værst ut av en liten 305, og en liten kvern hadde sikkert gjort underverk. LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Takker :) Frem til midten/slutten av Juli ferierer vi i Nord-Norge, deretter skal vi bosette oss i Porsgrunn. Når er det action på rudskogen? Er det drag eller bare treff? Jada, en liten hvisp up front hadde ikke vært så teit. Vi får se hva som skjer! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Velkommen til Grenland (eller kansje det er velkommen tilbake) Regner deg som nytt medlem i ACC Grenland når du kommer til Porsgrunn???:usa: Uansett vi kommer nok til å treffes :cool: Keep on crusing :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Hei Olds! Takker for velkomsten, og det blir nok første gangen vi bosetter oss der i området. Har faktisk bare vært i Porsgrunn en eneste gang, og det var for noen år siden da jeg var med en kompis å henta en 1965 Impala som han kjøpte der. Vi er veldig spente på hvordan det er der og ser frem til det å bli kjent i området. Det neste jeg skulle spørre om her var faktisk om det er Amcar klubb i Porsgrunn/Skien, og det skjønner jeg jo nå at det er. Supert!!! Hvordan er Amcar miljøet der da, er det brukbart med biler, og er folk litt engasjert? Hva slags olds har du forresten? :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Amcar miljøet i Grenland har tatt seg kraftig opp de sisste åra,ACC Grenland ble startet for ca.3 år siden og vi passerer snart 100 medlemer,det blir arrangert medlems møte sisste onsdagen i vær mnd.og da ligger vi på et oppmøte på ca.50 stk i tillegg så er det kaffeslabberas 1 gang i uken på forsjellige steder hele sesongen med avsluttende crusing.Klubben er ikke tilsluttet noen organisasjon pr.i dag.Medlemskapet koster 150 kr/år dette dekker klubbinfo som blir sendt en gang i mnd.leie av lokale og overskuddet kommer medl.til gode med en fest eller liknende så her er det ikke en klubb som skal ha en stor og feit klubbkasse :D En del av medlemmene er gamle ringrever som har drevet med amcar siden slutten av 60 tallet. Selv er jeg oppfostret på amcar siden min far var en av de gamle som var med på 60-70 tallet men jeg må bryte sammen å tilstå at Olds'n er min første amcar byttet i fjord mot en gamel Suzuki GSX-R,det er vel først og fremst Harley som er min greie.:cool: Vestfold ligger jo som kjent nærme og der er miljøet også ganske stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Glemte å fortelle hva slags Old's jeg har.Det er en 63 modell 98 4 dørs HT. 394 høy komp motor med Slim Jim automat (tilsvarende hydramatic) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Høres topp ut dette, olds! Ser frem til å bli kjent med noen av dere i området. Fin bil forresten, - skal holde øynene åpne når vi er kommet på plass. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Skal vel ikke se bort i fra at vi treffes en gang. Er i Porsgrunn/Skien traktene i ny & ne. Er oxo medlem av "kaffe-klubben" Spinning Wheels car club of Norway: http://drive.to/swn Vi er bare en venne-venners-gjeng som ikke arr. noe treff, men bare ønsker å ha et navn. :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by ChevyKen Hei Olds! Takker for velkomsten, og det blir nok første gangen vi bosetter oss der i området. Har faktisk bare vært i Porsgrunn en eneste gang, og det var for noen år siden da jeg var med en kompis å henta en 1965 Impala som han kjøpte der. Vi er veldig spente på hvordan det er der og ser frem til det å bli kjent i området. Det neste jeg skulle spørre om her var faktisk om det er Amcar klubb i Porsgrunn/Skien, og det skjønner jeg jo nå at det er. Supert!!! Hvordan er Amcar miljøet der da, er det brukbart med biler, og er folk litt engasjert? Hva slags olds har du forresten? :) Ken Knall bra miljø der ja. Har mange bekente der og er stadig i de trakter. Er fra Vestfold men bor i Oslo så er nesten hver helg om sommeren i Tønsberg. Ses sikkert i min lille brune Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 møtes på storgata i Larvik (parkeringsplassen ved siden av jernbanen) klokken 1900 hver onsdag... har riktignok kun vært med en gang. Det er sånn passe halvorganisert og avslappet, men noen ganger legger de inn en kjøretur f.eks til Stavern. Åpent for amcar og amerikansk mc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2002 Høres bra ut dette folkens! Ser virkelig frem til å møte de av dere som måtte være på de trakter. Så, hvis dere ser meg er det bare å tute, vinke eller hva som helst :D Vel, Camaroen er nå på tur! Den ble shippet Fredag, så nå er det ca. en måned til den er i Norge. Her er de siste bildene tatt av Camaroen på amerikansk jord, under opplastingen: Her er noen flere: Pic 1 Pic 2 Pic 3 Pic 4 Pic 5 Pic 6 Pic 7 Pic 8 :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2002 Lykke til med flyttinga og avgiftene på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Originally posted by boXer Lykke til med flyttinga og avgiftene på bilen :) Jepp! Henger meg på denna, jeg. Lykke til..... :) Når drar du da? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 Takker!:) Avgiftene er tatt hånd om, så jeg trenger ikke bekymre meg for det heldigvis! Jeg reiser på Torsdag, og kommer da til å være i Nord-Norge til flyttelasset kommer ut i Juli en gang. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Har du fått kommet deg i orden?? Altså: bæret alt inn midt i stua, og så koblet opp kun PCn??? :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg