ChevyKen Skrevet Juni 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Nei, har ikke kommet i orden enda. Er på mellomlanding i nordnorge akkurat nå mens vi venter på flyttelasset, så jeg sjekker bare innom litt på nettet med laptop +56K modem, og det er bare såååååå tregt.:) Kommer vel nedover om ca. 3 uker, eller muligens tidligere hvis flyttelasset dukker opp..savner jo Camaron no så inni granskauen!! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 LOL Godt å høre at du er vel framme. Så nå gjenstår det bare å høre om Camaroen kommer vel fram ;) Jeg skrur som en idiot om dagen, for å få bilen kjørbar til uka. Henta girkasse-deler i går, så nå skal jeg montere sammen den. Så er det bare å vente på at svinghjulet skal bli ferdi plan-slipt eller dreid. :rolleyes: (TTT) Så da får vi se om Era & jeg tar en tur til Mo i Rana og ACR , eller Västerås på Power Big Meet Lykke til med Camaroen :) :usa: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Starion her:) Er ny her jeg og ser det ut til... Har bilen kommet frem enda? Håper jeg ser dere på treff en gang i fremtiden, blir aldri lei av bilen din! Hvordan får du sånt bilde på siden foresten(under navnet der)?? Tenkte jeg skulle vise frem vraket, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Originally posted by Robert Starion her:) Er ny her jeg og ser det ut til... Har bilen kommet frem enda? Håper jeg ser dere på treff en gang i fremtiden, blir aldri lei av bilen din! Hvordan får du sånt bilde på siden foresten(under navnet der)?? Tenkte jeg skulle vise frem vraket, hehe :) hello Gå inn på "user op" og deretter inn på "edit options" helt neders på siden står det avatar.... klikk på "change avatar" Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Når jeg fikser dett bildet, så ser du det på eget ansvar, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Husk at bildet må være på max 100 x 100 pix... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 For jeg hadde ingen bilder som var små nok:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Hvordan ser jeg om folk har svart til meg her? Går det an, eller må jeg bla gjennom alt for å finne noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2002 Du kan gå inn på options og velge E-mail notification (eller no) , så får du beskjed om noen svarer i samme tråd som du har skrevet.. Ett annet tips er å trykke på "view new posts" på førstesiden, øverst til høyre... men dette er jo litt off topic da... finnes mye svar under "FAQ" Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 .....eller du kan trykke i menyen øverst, hvor det står "New posts", da får du opp alle nye innlegg, siden sist du var innom. Den bruker jeg :D får med meg mye rart da. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Robert, legg ut et stort bilde av bilen din! (Attach file).. Vil se, vil se!! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Hvordan gjøre jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Fant det ganske fort da :) Har har du den stakkars bilen min i aksjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Den ser ikke slik ut nå, nå har den fått litt pynt og mange biler henger igjen på siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Originally posted by Ratata LOL Godt å høre at du er vel framme. Så nå gjenstår det bare å høre om Camaroen kommer vel fram ;) Jeg skrur som en idiot om dagen, for å få bilen kjørbar til uka. Henta girkasse-deler i går, så nå skal jeg montere sammen den. Så er det bare å vente på at svinghjulet skal bli ferdi plan-slipt eller dreid. :rolleyes: (TTT) Så da får vi se om Era & jeg tar en tur til Mo i Rana og ACR , eller Västerås på Power Big Meet Lykke til med Camaroen :) :usa: Da er bilen endelig på veien, og kassa funker. Så nå er det bare litt finjustering av forstilling, og lufting av bremser som gjenstår. .......og bestille sperre da! Og ChevyKen har fortsatt ikke fått bilen sin over?????????? :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg