AJ82 Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Nærmer deg sør-norge eller? Må si ifra når du kommer hit da (Porsgrunn), så får vi ta en tur ut på "stripa" :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Heisann folkens! :) Liten update her! Desverre er nok ikke bilen og resten av sakene her enda. En amerikansk toller fikk det for seg at han ikke likte stemplet som truck'ern hadde satt på et av papirene. Det medførte selvsagt at alt av papirer måtte gjøres om igjen - som igjen førte til en forsinkelse på en måned!! Så, først i går ble kontaineren shippet fra N.Y., med beregnet ankomst om 2-3 uker. Vi kommer ned til porsgrunn første helga i August, altså om ca. 2 uker. En tur på "stripa" kan vi godt ta når bilen er ankommet :) Skal holde dere oppdatert på hvordan det går etterhvert. Hvis noen av dere lokale ser meg dure rundt, så må dere gjerne gi meg et vink eller stoppe for en prat! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Originally posted by ChevyKen Heisann folkens! :) Liten update her! Desverre er nok ikke bilen og resten av sakene her enda. En amerikansk toller fikk det for seg at han ikke likte stemplet som truck'ern hadde satt på et av papirene. Det medførte selvsagt at alt av papirer måtte gjøres om igjen - som igjen førte til en forsinkelse på en måned!! Så, først i går ble kontaineren shippet fra N.Y., med beregnet ankomst om 2-3 uker. Vi kommer ned til porsgrunn første helga i August, altså om ca. 2 uker. En tur på "stripa" kan vi godt ta når bilen er ankommet :) Skal holde dere oppdatert på hvordan det går etterhvert. Hvis noen av dere lokale ser meg dure rundt, så må dere gjerne gi meg et vink eller stoppe for en prat! :) Ken Blir helt målløs av sånt jo! Skikkelig kjipt det der. Vente enda lengere? UHGG! Kan jo snart sette på kjetting du da. :D Jada, vi skal da få stoppa deg på et vis når vi ser deg :D Og for øyeblikket er ikke kjærra mi kjørbar, den trenger en skikkelig overhaling etter kjøring på Rudskogen. Bakakselen lekker (nesten) som en sil i ytre lagerene, så all innmat i den må byttes! DOH :rolleyes: Så da blir det endelig sperre. (på tide!!) :) Lykke til med ventetida, og håper du ikke flyr helt på veggen. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juli 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 Ja det suger at jeg ikke har fått bilen! Vi har jo hatt DEN kanon-sommern her nord så jeg skulle så gjerne ha hatt cab'en. Er jo ikke så mye man kan gjøre med det heller når andre sitter med hendene på alt man eier... Ikke bra å høre at du har fått problemer med bilen. Det er ufattelig irriterende når bilen konker ut midt i sesongen. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 doh kjipt ja de gutta, over there Ja kjipt for meg midt i sessongen ja. ugghhh!!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Er her igjen med det siste på min front! Har omsider kommet oss til Porsgrunn nå, men er fremdeles billøs! :mad: Jeg håper at bilen etc. kommer denne eller neste uke, men gidder ikke få opp forhåpningene før jeg får telefon om at den er i anmarsj. Ellers liker vi oss godt i porsgrunn etter et par dager her, men det suger å må gå alle plasser - særlig med alt som vi trenger i leiligheten nå i begynnelsen. Men men, det blir bedre! Skal la høre fra meg når bilen dukker opp! :) Ken PS! Mye fine biler å se her allerede etter bare 2 dager i by'n - så dette ser lovende ut!!! Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 HÆÆÆÆÆÆ??????? angry Ikke fått bilen og ting ennå??? Er d virkelig mulig?? :rolleyes: Ja ja...... fint å høre at du trives der nede allerede da :) Lykke till med ventetida... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Velkommen til byen da.. Bor ikke mange mila unna (les Langesund)... Får si ifra når kjerra kommer da, må være med en tur... Flytter snart til Oslo oxo, å da blir det mest sannsynlig 5 år uten bil :( Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Så kom dagen da!! I går (fredag) kom kontainern og hele pakka. Så nå har jeg fått tatt jomfruturen i Porsgrunns gater! :D :D :D :D Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Grattis, grattis, grattis da Det var da på tide :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 18, 2002 Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by ChevyKen Så kom dagen da!! I går (fredag) kom kontainern og hele pakka. Så nå har jeg fått tatt jomfruturen i Porsgrunns gater! :D :D :D :D Ken Var jo ikke for tidlig...:) Planer om å ta den med deg på Gatebil treffet på rudskogen?? Om ikke for å kjøre ,så iallefalll som utstillingsobjekt? Du må da ha den fineste 3gen Camaroen i Norge... Jeg bare MÅ se den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Jepp...det var definitivt på tide! :) Robert, Når er Gatebil på Rudskogen da? Regner i allefall med å dra på Østlandstreffet til helga. Noen andre som skal...??? :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 jeg skal tenker jeg.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Hvor er detta østlandstreffet hen? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 østlandstreffet er i Vikersund. Mere detaljer om treffet her: http://www.acdcm.no/arrang/amcar2002.html Regner med å kjøre opp Lørdagsmorgen og bli til søndag. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg