JohnDeere Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Denne 2-kanals forsterkeren er noe av det råeste jeg har sett og hørt. Den er montert med silkehansker, så den er strøken. Må dessverre selge denne da jeg har kjøpt meg cabriolet og sliten med liten plass. Forsterkeren ser utrolig bra ut og har digitalt display som viser antall volt den kjører på, temperatur, og hvor mange Watt den pumper ut. Det følger også med Remote Bass Control som gjør det mulig å justere bass-styrken inne i coupèn. MA Audio HK-602SX 3600W 2 Channel High Current Amplifier Digital LCD Display (Voltage, Temperature & Output Level) Platinum Plated Connections Quiet Fan Cooling System High Quality Power & Protection LED’s Thermal / Short / Overload Protection Circuitry 0-18 dB Variable Bass Boost 40-250Hz Variable High Pass Crossover 40-250Hz Variable Low Pass Crossover Remote Bass Control 2 x 400W RMS @ 4 Ohm Stereo 2 x 700W RMS @ 2 Ohm Stereo 2 x 1200W RMS @ 1 Ohm Stereo 2 x 1800W RMS @ 0.5 Ohm Stereo 1 x 3600W RMS @ 1 Ohm Bridged Jeg sender også med Rockford Fosgate Power- og Jordingskabler på hele 53,1 kvadrat. Meterprisen på disse er meget stive! Orginal embalasje følger med. Selges for kun 4 500,- Dette skal være meget bra pris ettersom Nypris er 12 995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ingen som vil ha en knallbra forsterker? Går for 4 000,- ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ingen som vil ha en knallbra forsterker? Går for 4 000,- ! jeg har 2500kr men thats it :( avbetaling ?:P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg har 2500kr men thats it :(avbetaling ?:P Dessverre.. Er nok ikke åpen for avbetaling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hvor lange er kablene som følger med? og kan den hentes hos deg? solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 -= Solgt =- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg