Spiffy Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 tenkte jeg sku bjynne litt me PhotoShop...gøyalt jo...så tok for meg bilen min å tenkte jeg sku hive på no styling for å se åssn den muligens blir til sommern;) Anyways, sånn vart d: originalt: sånn den forhåpentlivis kommer til å bli =/ fortsatte litt videre....hvite blinkers, enda mørkere soting, clean doors å på me neon! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 smidig den! skulle ha fått bilde litt større da men ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Større bilder hadde vært fint ja. Den var bra til å være første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Blei tøft detta! Syns de hvite blinklysene var fett ass! Men som de andre sier: større bilde hadde gjort seg vettu ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 tenkte jeg sku bjynne litt me PhotoShop...gøyalt jo...så tok for meg bilen min å tenkte jeg sku hive på no styling for å se åssn den muligens blir til sommern;) Anyways, sånn vart d: originalt: sånn den forhåpentlivis kommer til å bli =/ fortsatte litt videre....hvite blinkers, enda mørkere soting, clean doors å på me neon! neon lysa på den nederste paset ikke i lyset.... du må sett dei på ein m :) :rolleyes: ørk bakrund Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 takker takker:D menn fant ikke original bilda så måtte ta de fra bilgalleri.net, var et hælvette å modde og, iogmed at originalbildet var så lite....vart så enorme pixler når jeg zooma inn :rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg